Таємнича модель Bugatti, можливо, використовуватиме твердотільний акумулятор, про який ви ще не знали
Таємнича модель Bugatti, можливо, використовуватиме твердотільний акумулятор, про який ви ще не знали

Таємнича модель Bugatti, можливо, використовуватиме твердотільний акумулятор, про який ви ще не знали

Хорватська компанія Rimac Technology, незважаючи на менші масштаби порівняно з азійськими гігантами, активно працює над перспективними технологіями для електромобілів. Одним з найамбітніших проектів є розробка твердотільного акумулятора, який може з’явитися на новій моделі Bugatti вже до 2030 року.Rimac Technology, виділена в окрему інжинірингову компанію у 2022 році, спеціалізується на розробці та постачанні електрокомпонентів. За словами операційного директора Нурдіна Пітаревича, для створення нового акумулятора компанія співпрацює зі спеціалістами з композитних матеріалів Mitsubishi та розробником твердотільних елементів ProLogium.Прототип батареї є пакунком ємністю 100 кВт·год, який важить на 30 кг менше за звичайний аналог. Він забезпечує на 20-30% більшу щільність енергії порівняно з традиційними батареями. Довгостроковою метою є досягнення паритету в ціні зі звичайними NMC-елементами до 2035 року.Пітаревич також повідомив, що випробування нових акумуляторів почнуться незабаром, і натякнув на їхнє використання в серійній моделі Bugatti середнього обсягу виробництва у 2030 році. Деталі про нову модель Bugatti поки що обмежені, але, ймовірно, це буде довгоочікуваний автомобіль, який займе місце поряд з моделлю Tourbillon, а не спеціальна версія того монстра з V16 двигуном.Rimac Technology розвиває не лише акумулятори. Компанія також працює над новими електромостевими системами (e-axles), які поєднують електродвигуни, коробки передач та електроніку в єдиний модуль. Вони є досить гнучкими для використання в передньо-, задньо- та повнопривідних моделях.Електромостові системи RimacПотужність цих систем може коливатися від 200 до 470 к.с., що робить їх придатними для широкого спектру спортивних моделей. Серед автовиробників, які вже замовляють e-axles у Rimac, є Porsche та BMW.Співпрацює з компанією та саудівський стартап Ceer, створений у партнерстві з Foxconn Technology Group. Майбутній позашляховик Ceer отримає задню електромостову систему від Rimac, потужність якої буде порівнянна з 1288-сильним заднім двигуном Rimac Nevera, при цьому вага всього модуля становитиме лише 132 кг, що на 66 кг легше за аналогічну систему в Nevera. Rimac також розробляє меншу e-axle вагою всього 48 кг з прогнозованою потужністю 500 кінських сил.Внутрішні компоненти технологій RimacПрогрес Rimac у сфері твердотільних акумуляторів може стати ключовим не лише для Bugatti, але й для всього ринку високопродуктивних електромобілів, пропонуючи рішення для збільшення запасу ходу та зниження ваги. Активна співпраця з великими виробниками та стартапами свідчить про визнання їхніх технологічних рішень у глобальній автомобільній промисловості. Успіх цих розробок може значно прискорити перехід високопродуктивного сегменту на електротягу, зберігаючи при цьому ключові характеристики динаміки та автономності.

Джерело матеріала
loader