Цей бренд Stellantis готує до виробництва свою найбільш інноваційну систему керування
Цей бренд Stellantis готує до виробництва свою найбільш інноваційну систему керування

Цей бренд Stellantis готує до виробництва свою найбільш інноваційну систему керування

Peugeot не просто експериментує з дизайном, а активно прагне впровадити своє експериментальне кермо ‘Hypersquare’ у реальне життя. Компанія поєднує цю концепцію з новою системою керування проводами (steer-by-wire), яка планується для наступного покоління моделі 208.Майже через три роки після першої презентації квадратного керма на початку 2023 року, бренд Stellantis розпочав його активне тестування і вже дозволив кільком журналістам його випробувати.Peugeot продовжила цю ідею зі своїм концепт-каром Inception, представивши квадратне кермо як частину свого бачення майбутніх інтер’єрів. Лише минулого місяця бренд пішов ще далі з концептом Polygon, який знову включав Hypersquare.Саме це кермо та система steer-by-wire від Peugeot вже були встановлені на тестовому транспортному засобі E-2008. Воно має чотири великих отвори, два верхні з яких містять кілька елементів керування та забезпечують водіям місце для розміщення великих пальців.Хоча ми ще не тестували його особисто, щоб дати оцінку, багато інших автовиробників експериментували з квадратними кермами протягом десятиліть, включаючи Corvette C8 та AMG ONE, але жоден не зайшов у цій ідеї так далеко, як Peugeot.Німецьке видання Handelsblatt нещодавно випробувало його, зазначивши, що великі пальці водія “природним чином ковзають у заглиблення”, тому його використання може бути не таким незручним, як можна було б очікувати.Як і системи steer-by-wire в Tesla Cybertruck та Lexus RZ, версія Peugeot регулює передавальне число керма залежно від швидкості. На низьких швидкостях, наприклад, при маневруванні на стоянці, передавальне число зменшується приблизно до 5:1, що приблизно втричі швидше, ніж у стандартній гідравлічній системі кермування.Однак це швидке передавальне число, здається, має свою криву навчання. Handelsblatt повідомило, що кермо “реагує маже нервово на кожне посмикування”, і під час короткої поїздки журналіст зачепив бордюр. Однак із збільшенням швидкості система стабілізується і починає відчуватися більш інтуїтивною.Згідно з одним з інструкторів з водіння Peugeot, автовиробник додасть кілька різних режимів водіння до наступної 208. Один з цих режимів буде розроблений, щоб зробити steer-by-wire простішим для звикання, тоді як спортивне налаштування буде краще підходити для швидкісної їзди.Компанія також хоче переконатися, що водії все ще відчувають фізичний зв’язок із дорогою. Для цього датчики всередині виконавчого механізму керма контролюють сили, що діють на носії колеса. Ці сили потім перетворюються на тактильний зворотний зв’язок, передаючи відповідні вібрації через саме кермо Hypersquare.Отже, що ви думаєте: чи може квадратне кермо та система steer-by-wire переконати традиціоналістів, чи Peugeot цього разу заходить занадто далеко? Діліться своїми думками про те, як би ви віднеслися до повної відмови від круглого керма.Інтеграція таких радикальних інновацій у серійні автомобілі завжди супроводжується періодом адаптації як для виробників, так і для споживачів. Успіх Peugeot Hypersquare залежатиме не лише від технічної досконалості системи, але й від того, наскільки швидко водії зможуть перевизначити свої м’язові пам’яті та відчуття від керування автомобілем. Цей проект також може стати каталізатором для більш широкого обговорення майбутнього взаємодії людини з машиною в епоху автономного водіння, де традиційне кермо може взагалі втратити свою первинну функцію.

Источник материала
loader