Держпраці пояснило, у яких випадках роботодавець може відмовити у відпустці
Держпраці пояснило, у яких випадках роботодавець може відмовити у відпустці

Держпраці пояснило, у яких випадках роботодавець може відмовити у відпустці

Під час воєнного стану роботодавець може обмежити тривалість щорічної оплачуваної відпустки 24 календарними днями та відмовити у відпустці окремим працівникам. Про це розповідає «Главком» із посиланням на роз’яснення Державної служби України з питань праці.

Щорічна оплачувана відпустка

Роботодавець може обмежити тривалість щорічної оплачуваної відпустки 24 календарними днями та відмовити у наданні невикористаних днів відпустки за попередні роки.

Також закон дозволяє відмовити у щорічній відпустці працівникам, які працюють на об’єктах критичної інфраструктури.

Винятком є відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та для догляду за дитиною до трьох років.

Відпустка без збереження зарплати

Працівник може попросити про неоплачувану відпустку на будь-який строк.

Водночас роботодавець зобов’язаний надати до 90 календарних днів відпустки без збереження зарплати працівникові, який виїхав за кордон або набув статусу ВПО, якщо той звернувся з відповідною вимогою.

Источник материала
loader
loader