Як технологічні компанії борються з COVID-19
Як технологічні компанії борються з COVID-19

Як технологічні компанії борються з COVID-19

Попит на маски викликав появу нового ринку – високотехнологічних масок з різними додатковими функціями.

Одні компанії представляють вдосконалені захисні маски для занять спортом, інші оснащують їх системами розпізнавання мови і навіть автоматичного перекладача, а треті – системами очищення повітря або датчиками, які стежать за температурою, тиском і серцевим ритмом власника.

Викликаний пандемією COVID-19 масковий режим вже призвів до того, що захисні маски для обличчя почали виробляти навіть модні будинки.

Але якщо тут мова йде більше про дизайн маски і бажанні власника виділитися з натовпу, то інші компанії зробили акцент на виробництві високотехнологічних масок.

Японська компанія Donut Robotics створила маску з системою розпізнавання мови і навіть автоматичного перекладача.

Мініатюрний мікрофон і передавач, вбудовані в маску, передають мову носія маски на смартфон, оснащений спеціальним додатком, який ретранслює мову через динамік смартфона.

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 1

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 2

Маска Donut Robotics.

Виробник заявляє, що така маска дозволяє не тільки захистити власника від мікрочастинок, в яких може міститися коронавірус, але і зберігати соціальну дистанцію під час спілкування – передача мови через маску і динамік смартфона дозволяє спілкуватися на відстані до 10 м.

Компанія відзначає, що така функція може бути особливо корисна лікарям, які контактують з уже зараженими людьми.

Додаток також оснащено автоматичним перекладачем з японської на англійську, корейську та інші мови – що, на думку компанії, може бути корисно після зняття обмежень на подорожі.

З метою захисту лікарів в Сінгапурі була створена і інша маска.

Крім своєї прямої функції фільтрації мікрочастинок вона оснащена сенсорами, які в режимі реального часу заміряють температуру тіла, частоту пульсу, артеріальний тиск і рівень вмісту кисню в крові.

Через мініатюрний bluetooth-передавач ці дані відправляються на смартфон.

Директор сінгапурського Агентства з науки, технологій та досліджень матеріалів, який розробив цю маску, професор Ло Сян Чжун вважає, що вона буде особливо затребувана серед лікарів, які безпосередньо спілкуються з хворими COVID-19 і змушені регулярно проходити тести.

В кінці літа південнокорейська LG Electronics представила маску з функцією активного очищення повітря.

Пристрій під назвою Puri.

Care обладнано змінними фільтрами, які, за заявою виробника, можуть блокувати 99,95% дрібних частинок, що містяться в повітрі.

А легкість дихання для власника повинні забезпечити працюючі на батарейках два мініатюрних вентилятора, розташовані з боків маски.

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 3

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 4

Захисна маска LG.

На нові запити споживачів, які не бажають переривати свої заняття фізкультурою і спортом через необхідність носити маски, своєчасно відреагували і компанії, що випускають спортивну екіпіровку.

Однак деякі з них випустили не просто звичайні маски зі своїм логотипом зовні.

Відомий американський виробник спортивних головних уборів і багатофункціональних бандан-шарфів Buff представив спеціальну бігову маску, яка зроблена з еластичних і «дихаючих» матеріалів, що використовуються для спортивного одягу і білизни (поліестер і еластан), але при цьому оснащену HEPA-фільтром.

Ці фільтри вже давно застосовуються в побутовій техніці для утримання дрібних частинок – пилу і т.

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 5

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 6

Маска Buff.

Виробник спортивної компресійної білизни та аксесуарів Zensah випустив маску Performance, яка також зроблена з «дихаючих» матеріалів, але оснащена мікрочастинками срібла, яке володіє антибактеріальними властивостями.

Крім фільтрації повітряно-крапельних мікрочастинок, в яких може міститися коронавірус, властивості цієї маски, за запевненням компанії, перешкоджають утворенню бактерій і неприємного запаху під час інтенсивного використання під час занять фізкультурою і спортом.

У свою чергу американський виробник одягу і аксесуарів для велосипедистів Kitsbow спільно з фахівцями з медицини з університету Уейк Форест (штат Північна Кароліна) створив багатошарову багаторазову маску для активного проведення часу Wake Pro.

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 7

Як технологічні компанії борються з COVID-19 - Фото 8

Захисна маска Wake Pro.

«Ми раді нашому партнерству з Kitsbow, в результаті чого було створено продукт, який поєднує в собі, з одного боку, зручність і дизайн, а з іншого – наш професійний клінічний досвід», – зазначив керівник відділення з профілактики захворювань університету Уейк Форест Білл Саттеруайт.

Джерело матеріала
loader