Кандидата взяли на роботу через спільне хобі з власником компанії. Як на це реагують українці: дискусія в LinkedIn
Кандидата взяли на роботу через спільне хобі з власником компанії. Як на це реагують українці: дискусія в LinkedIn

Кандидата взяли на роботу через спільне хобі з власником компанії. Як на це реагують українці: дискусія в LinkedIn

Чи варто вказувати своє хобі в резюме? Хтось вважає, що це зайве, бо не впливає на професійну оцінку, а хтось – що це лише допоможе вам виділитися серед інших кандидатів. Так сталося з одним СЕО, якого найняли лише через спільне хобі з власником компанії. 

Українці дискутують про те, чи варто описувати свої хобі в резюмеУкраїнці дискутують про те, чи варто описувати свої хобі в резюме. Фото: Depositphotos

Цією історією поділився кар’єрний консультант та засновник рекрутингового агентства ESCA Сергій Денисюк у LinkedIn. Проте не всі українці погодилися з його думкою про те, що завжди варто вказувати свої хобі в резюме. У коментарях до допису виникла дискусія.

Як кандидат влаштувався на роботу завдяки хобі

Сергій Денисюк розповів, як великий багатопрофільний холдинг знайшов СЕО на один зі своїх напрямів. Кандидата шукали прискіпливо, але довгий час ніхто не підходив.

«І тут раптово знайшли людину. А причиною стало хобі кандидата – він займається IronMan (довгий марафон з тріатлону), як і власник холдингу. Засновник пояснив, що для цього виду спорту треба мати дисципліну, витривалість, зосередженість на меті й хотіти перемоги. Все інше виявилося не важливим в резюме цього кандидата», – зазначив кар’єрний консультант.

За його словами, власник наголосив, що якщо кандидат цим займається, то у нього точно вийде працювати на посаді СЕО в холдингу. До того ж вони «на одній хвилі». Так компанії вдалося закрити вакансію, і цей топменеджер досі працює на посаді.

Сергій Денисюк вважає, що кандидатам потрібно вказувати хобі в резюме

Сергій Денисюк вважає, що кандидатам потрібно вказувати хобі в резюме. Колаж: MC.today

Дискусія українців про те, чи впливає хобі на пошук роботи

Думки користувачів LinkedIn у цьому питанні розділилися. Дехто з них вважає, що хобі – це справді важливо і про це треба писати. Ось що кажуть українці:

  • «Багато людей недооцінюють хобі, хоча насправді це те, що запалює людину, і я б вибирала чоловіка також за хобі. Тому власник ухвалив правильне рішення. Це хороший кейс», – написала блогерка та акторка відеокурсів Олена Чучак.
  • «Якщо немає хобі, то існує великий ризик, що людина, якщо вона віддається справі, вигорить. Тому в деяких компаніях без хобі взагалі не беруть на роботу», – додала Head of Product Галина Приходько.
  • «Власник тут правий щодо витривалості, зосередженості на меті, бажанні перемоги та іншому. Головне в цьому, щоб все це спрямовувалось і на бізнес холдингу, і цілі обох сторін збігалися», – вважає менеджерка зі стратегії інвестицій Тетяна Хоружа.
  • «Кандидатів часто обирають за soft skills і тим, хто вони. Бо гарну людину завжди можна чомусь навчити, а от професіонала-“мудака” гарною людиною не зробиш. Тому soft skills – впливають на 60-70% при наймі», – висловився розробник Андрій Нікішаєв.

Водночас не всі з цим погоджуються. Деякі користувачі наголошують, що інформація про хобі зайва в резюме. Ось як вони це пояснюють:

  • «Вітаю із закритим кейсом. Але я іноді таке зустрічаю в резюме, що не всім би радила додавати інформацію про своє хобі», – написала HRD у компанії YouScan Галина Марчак.
  • «Це “палиця з двома кінцями”. Що стосується такого специфічного хобі, як IronMan – це специфічне хобі, я колись теж готувався до півмарафону, це займало багато часу – 3-4 тренування на тиждень по 90 хвилин. А для IronMan потрібно ще виділити час на плавання і велосипед. Відповідно інший роботодавець міг би сказати, що кандидат приділятиме забагато часу тренуванням, і йому не вистачатиме часу для роботи. Або, якщо кандидат цей час знайде, він не зможе побудувати work-life balance і згодом вигорить. На мою думку, таку інформацію у CV можуть трактуватися по-різному», – зазначив фінансовий консультант Богдан Петрущак.
  • «Просто так вийшло, що кандидат потрапив в інтерес власника. Сумнівно, коли єдина причина для офера – це хобі, бо окрім цього, треба ще щось вміти», – вважає керівниця проєктів Юлія Карайкоза.
  • «Це з тої ж групи випадків, коли обирали продажника-початківця, за навичками всі були не дуже, тож взяли того, в кого зачіска була краща. “Хай презентабельніше виглядає, а продавати в процесі навчиться”», – пожартував Javascript-розробник Петро Єрмак.
  • «Це один із 10 000 шансів, коли хобі буде перевагою. У більшості випадків кандидатам відмовлять через те, що вони вказали в резюме зайву інформацію», – написав Data-аналітик Юрій Лаврешин.
  • «По хобі класно вибирати, з ким випити пива. А на роботу краще обирати кандидата за професійними навичками. Це я говорю з досвіду роботи з людьми, які мало розуміються в справі, якою займаються. А потім звідти йдуть провідні інженери, замовники тощо. Кандидат може бути хорошим хлопцем, але в бізнесі немає такої посади», – пояснив Android-розробник Назар Мошенський.
  • «Власник може робити все, що хоче для відбору (поки це в межах законодавства країни), хоч обирати кандидата за розміром крайнього пальця лівої ноги. Але це не означає, що всім тепер треба вказувати це в резюме», – додав тестувальник Любомир Павловський.

Раніше ми розповідали, що кандидатку не взяли на роботу через її Instagram. Виявляється, засновнику компанії не сподобалося, що «дівчина занадто красива й викладає багато фото». Бо, на його думку, через це у неї не буде часу на роботу.

Джерело матеріала
loader