Продаючий контент для 300+ клієнтів у різних нішах: як OVVA Promo привертає увагу споживачів онлайн
Продаючий контент для 300+ клієнтів у різних нішах: як OVVA Promo привертає увагу споживачів онлайн

Продаючий контент для 300+ клієнтів у різних нішах: як OVVA Promo привертає увагу споживачів онлайн

Щодня через нас проходить просто неймовірна кількість рекламного контенту: у стрічках соціальних мереж, на сайтах і навіть під час перегляду улюбленого шоу на YouTube-каналі. Тому власникам бізнесів, будь це одяг та аксесуари чи освітні курси,  стає все важче привертати увагу споживача. 

Проте це зовсім не означає, що не варто заявляти про себе і свій продукт в інтернеті. Агенція OVVA Promo має досвід роботи з понад 300 клієнтами з різноманітних ніш. Серед них інтернет-магазини меблів, косметики, одягу, різноманітні послуги (юридичні, beauty, медичні), FMCG (цукерки, супи, злаки), B2B-постачальники, SaaS (конструктори сайтів, плагіни, обслуговування комерційної нерухомості) та багато інших. І кожен з клієнтів отримав високі результати: велику кількість продажів в інтернеті. 

У партнерському матеріалі команда OVVA Promo дає поради, як створювати контент, що продає.

Секрет конверсійного контенту 

Конверсійний контент це свого роду ідеальний баланс. Адже він не тільки про творчість, креатив, а й про аналітику, дані та розуміння аудиторії бренду. Ефективний контент має бути релевантним і викликати емоції зокрема бажання придбати товар. 

Ось практичні порад щодо створення контенту, котрий: 

Закохує з першого погляду

  • Надзвичайно важливо зачепити споживача відразу. Адже людина ухвалює рішення за лічені секунди: подивитися контент до кінця або прогорнути далі. Тому контент має бути максимально лаконічним і влучним.
  • Використовуйте яскраві та цікаві заголовки. Не просто пишіть назву вашого продукту на банері, а додавайте тригерне запитання або заклик до дії.
  • До прикладу, тут ви можете побачити наші банери для клієнта, який продає байки. Відразу зчитуються яскраві заголовки, які привертають увагу.
  • Не бійтеся використовувати актуальні тренди та навіть меми. Просто адаптуйте їх під ваш продукт. Актуальність + емоція = інтерес.

Продаючий контент для 300+ клієнтів у різних нішах: як OVVA Promo привертає увагу споживачів онлайн - Фото 1

 

Розв’язує проблеми

Щоб контент продав, він має бути корисним і нести практичну цінність для споживача. У нього відразу повинні виникати думки, що ваш продукт спростить його життя: зекономить час, навчить чогось нового тощо. 

За допомогою контенту наочно покажіть, як ваш продукт розв’язує реальну проблему, з якою стикається аудиторія. До прикладу, це може бути стрес через недостатню організованість, бажання заощадити час або отримати унікальні знання та навички. 

Продаючий контент для 300+ клієнтів у різних нішах: як OVVA Promo привертає увагу споживачів онлайн - Фото 2

Продає «в лоб»

  • Такий підхід відштовхує, коли споживач очікує отримати щось корисне або розважальне. Натомість варто створювати контент, що ненав’язливо формує довіру до бренду і спонукає до дії природньо.
  • До прикладу, ми створювали контент для інтернет-магазину книг: розробили огляди книг, які цікаво дивитися, та відразу додали заклик до дії – переходити на сайт. Таким чином споживачі отримали користь від контенту. І водночас у них з’явилося бажання дізнатися про інтернет-магазин більше, а заодно – придбати книги.

 

Команда OVVA Promo знає, як створити змістовний і яскравий контент. Саме той, що мотивуватиме здійснити покупку. Тож, якщо вам цікаво розпочати співпрацю, залишайте заявку на сайті – і ми будемо раді обговорити деталі. 

Джерело матеріала
loader