Щодня через нас проходить просто неймовірна кількість рекламного контенту: у стрічках соціальних мереж, на сайтах і навіть під час перегляду улюбленого шоу на YouTube-каналі. Тому власникам бізнесів, будь це одяг та аксесуари чи освітні курси, стає все важче привертати увагу споживача.
Проте це зовсім не означає, що не варто заявляти про себе і свій продукт в інтернеті. Агенція OVVA Promo має досвід роботи з понад 300 клієнтами з різноманітних ніш. Серед них інтернет-магазини меблів, косметики, одягу, різноманітні послуги (юридичні, beauty, медичні), FMCG (цукерки, супи, злаки), B2B-постачальники, SaaS (конструктори сайтів, плагіни, обслуговування комерційної нерухомості) та багато інших. І кожен з клієнтів отримав високі результати: велику кількість продажів в інтернеті.
У партнерському матеріалі команда OVVA Promo дає поради, як створювати контент, що продає.
Секрет конверсійного контенту
Конверсійний контент – це свого роду ідеальний баланс. Адже він не тільки про творчість, креатив, а й про аналітику, дані та розуміння аудиторії бренду. Ефективний контент має бути релевантним і викликати емоції – зокрема бажання придбати товар.
Ось практичні порад щодо створення контенту, котрий:
Закохує з першого погляду
- Надзвичайно важливо зачепити споживача відразу. Адже людина ухвалює рішення за лічені секунди: подивитися контент до кінця або прогорнути далі. Тому контент має бути максимально лаконічним і влучним.
- Використовуйте яскраві та цікаві заголовки. Не просто пишіть назву вашого продукту на банері, а додавайте тригерне запитання або заклик до дії.
- До прикладу, тут ви можете побачити наші банери для клієнта, який продає байки. Відразу зчитуються яскраві заголовки, які привертають увагу.
- Не бійтеся використовувати актуальні тренди та навіть меми. Просто адаптуйте їх під ваш продукт. Актуальність + емоція = інтерес.
Розв’язує проблеми
Щоб контент продав, він має бути корисним і нести практичну цінність для споживача. У нього відразу повинні виникати думки, що ваш продукт спростить його життя: зекономить час, навчить чогось нового тощо.
За допомогою контенту наочно покажіть, як ваш продукт розв’язує реальну проблему, з якою стикається аудиторія. До прикладу, це може бути стрес через недостатню організованість, бажання заощадити час або отримати унікальні знання та навички.
Продає «в лоб»
- Такий підхід відштовхує, коли споживач очікує отримати щось корисне або розважальне. Натомість варто створювати контент, що ненав’язливо формує довіру до бренду і спонукає до дії природньо.
- До прикладу, ми створювали контент для інтернет-магазину книг: розробили огляди книг, які цікаво дивитися, та відразу додали заклик до дії – переходити на сайт. Таким чином споживачі отримали користь від контенту. І водночас у них з’явилося бажання дізнатися про інтернет-магазин більше, а заодно – придбати книги.
Команда OVVA Promo знає, як створити змістовний і яскравий контент. Саме той, що мотивуватиме здійснити покупку. Тож, якщо вам цікаво розпочати співпрацю, залишайте заявку на сайті – і ми будемо раді обговорити деталі.