Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою
Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою

Вітчизняний бізнес не тільки долає виклики часу, але й виходить на новий, міжнародний рівень. Українська індустрія моди прориває географічні бар’єри та виступає амбасадором держави у світі. Український банкінг стрімко євроінтегрується і стає провідником для бізнесів у стандартах сталого підприємництва, інклюзивності, соціальної відповідальності. Таким чином різні сегменти разом рухають країну до відновлення й зростання. Разом з модераторкою, головною редакторкою «ELLE Україна» Сонею Забугою, ми продовжуємо серію із чотирьох діалогів лідерок Райффайзен Банку з лідерами української модної індустрії — про стійкість, креативність і вплив бізнесу на імідж країни за кордоном.

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою - Фото 1

Ларису Бондарєву, заступницю голови правління Райффайзен Банку і керівницю корпоративного бізнесу та ринків капіталу, з засновницею однойменного бренду Крістіною Бобковою поєднують спільні погляди й цінності. Адже банк підтримує жіноче лідерство і ветеранський бізнес. У кожної працівниці бренду BOBKOVA хтось із рідних захищав чи захищає країну в лавах ЗСУ. Сама ж дизайнерка та команда бренду протягом усієї війни активно допомагають благодійним штабам: збирають на дрони й нагальні потреби військових.

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою - Фото 2

Лариса Бондарєва: Перше відчуття від вбрання Крістіни — його хочеться мати у своєму гардеробі. Друге — це дійсно жіночно та сучасно. Мені бракує таких жіночих образів у повсякденному житті.

Крістіна Бобкова: Мій бренд дуже любить жінку такою, яка вона є. Я завжди говорила, що мода для людини, а не людина для моди. Ми створюємо сукні, в яких жінці буде комфортно. Це один із найважливіших принципів у нашій філософії.

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою - Фото 3

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою - Фото 4

Соня Забуга: Крістіно, як змінилися останніми роками смаки й вимоги українок?

К. Б. Жінки переживали різні хвилі у своєму настрої. Спочатку всі відмовилися від суконь і хотіли простого, зручного й теплого одягу. Пізніше, під час блекаутів, до мене приходили клієнтки з ліхтарем і купували шовкові вечірні сукні. На тлі роботи генератора у нас розгортався діалог, в якому жінки розповідали, що у відпустку приїжджає чоловік із фронту, тож і вони хочуть бути красивими, жити сьогодні, тут і зараз.

С. З. Ларисо, коли ви для себе відкрили наших майстрів?

Л. Б. Я зробила свій вибір на користь українських дизайнерів, напевно, років п’ятнадцять тому. Ніхто краще, ніж вітчизняні дизайнери, не відчуває нашого клієнта. Так само й вітчизняний банкінг. Ми продовжуємо підтримувати свого клієнта, прекрасно розуміємо його потреби та усвідомлюємо свою відповідальність. Це і про кредитування, про повну підтримку в щоденному банкінгу, про регулярність завезення валюти в країну, про надання послуг з інкасації попри всі ризики. Все для того, аби бізнес міг розвиватися в цей непростий час. Райф інвестував 2,3 млрд грн у підтримку «зелених» проєктів бізнесу в Україні, тому ми також завжди звертаємо увагу на екологічну й соціальну складову бізнесу наших клієнтів і партнерів.

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою - Фото 5

Стійкість та креативність бізнесу: розмова із заступницею голови правління Райффайзен Банку Ларисою Бондарєвою та дизайнеркою Крістіною Бобковою - Фото 6

К. Б. Коли почалася війна, я переглянула своє споживання — і практично все намагаюсь купувати в Україні. Я розумію, що це такі ж підприємці, як і я, платять податки, організовують військові збори, донатять, підтримують і мене зокрема. Також мій бренд — про особливу усвідомленість. Я завжди акцентувала, що речей у гардеробі має бути мінімально, але їх треба дуже ретельно добирати, аби бути доречним у різних ситуаціях. Ми дотримуємося принципів сталого бізнесу та вторинного використання матеріалів. У кожній колекції ми залучаємо різні техніки для того, щоб переробляти залишки й давати нове життя старому матеріалу. І нам це допомогло під час пандемії, коли не було постачання тканин, завдяки ресайклінгу ми зробили комерційно вдалу колекцію.

Л. Б. Так і виявляється наша спільна соціальна відповідальність. Наприклад, Райффайзен Банк — один із найактивніших гравців, він завжди знаходить можливість підтримати малий і середній бізнес. Зокрема, ми двічі підтримували покази бренду Bobkova, на які запрошували своїх клієнтів.

К. Б. Дійсно, нам як малому бізнесу складніше виживати в умовах війни без спонсорської участі, особливо коли це стосується показів, творчої роботи бренду. Крім того, у нас ніколи не буває заходів без благодійної складової. Тож ми дуже вдячні Райффайзен Банку за підтримку.

Л. Б. Ми представляємо австрійський банк, однак ми  українська команда, і коли ми можемо допомогти українському бренду бути видимим, яскравим, конкурувати на світових майданчиках — це предмет гордості.

*АТ «Райффайзен Банк». Внесений до Державного реєстру банків 27.03.1992 р. за №94 із записом про право на здійснення банківської діяльності за №10. Умови надання послуги згідно з правилами Банку. Деталі на raiffeisen.ua


Джерело матеріала
loader