«Більшість проектів, зобов'язання за якими АМПУ планує виконати в 2019 р спрямовані на збільшення потужностей перевалки аграрної продукції.
Вони реалізуються в рамках державно-приватного партнерства: АМПУ інвестує кошти в днопоглиблення або реконструкцію гідротехнічних споруд (причалів), а бізнес вкладає гроші в розвиток терміналів, модернізацію і збільшення їх потужностей і конкурентоспроможності», — сказав він.
За його словами, в 2019 році планується завершити реконструкцію причалу 1-з в Одеському порту.
Проект передбачає зведення нового зернового терміналу за рахунок приватних інвестицій компанії «Бруклін-Київ» і Louis Dreyfus.
У Маріупольському порту фінішує реконструкція причалу №4, біля якого «Маріупольський морський торговельний порт» планує запустити восени першу чергу сучасного зернового терміналу.
У порту Миколаїв буде завершено будівництво причалу №8, під нові потужності з перевалки зерна та олії.
Він зауважив, що також близькі до завершення проекти щодо днопоглиблення.
У порту Чорноморськ вже реконструйований підхідний канал і завершуються роботи на акваторії 1 ковша Сухого лиману.
Це дозволить збільшити можливості обробки зернових і олійних вантажів для підприємств «Кернел» і Risoil.
Проект передбачає, що Черноморськ зможе приймати судна класу Panamax і post-Panamax.
Триває капітальне днопоглиблення в порту «Южний».
У перспективі збільшення глибин до 21 м зробить його одним з найглибших портів Чорного моря.
Планується завершення реконструкції підхідного каналу та підходів до причалів №5 і 6.
В АМПУ також повідомили, що в цьому році почнеться підготовка до реалізації ще двох масштабних проектів.
Так, в Одеському порту в партнерстві з компаніями СМА CGM, яка входить до трійки світових лідерів контейнерних перевезень, і «Бруклін-Київ» передбачена реконструкція причалів №13-з і 14-з.
Також в порту Миколаєва планується реконструкція причалу №0, спільно з COFCO.
За підсумками реалізації проекту потужності з обробки зернових і олійних вантажів збільшиться до 4 млн тонн на рік.