Китайські постачальники литих залізничних коліс, від використання яких відмовилося більшість залізничних компаній світу, намагаються сертифікувати свою продукцію в Україні через відсутність збуту в Китаї.Про це йдеться в тексті Бізнес.
Цензор "Як китайський ширвжиток "ставить" Україну на колеса".
Для початку поставок в Україну залізничних литих коліс необхідне затвердження відповідного сертифікату державного стандарту (ГОСТ), якого на сьогодні в Україні немає.Технологія виробництва литих коліс морально застаріла, а їх якісні характеристики істотно поступаються суцільнокатаним.
Литі колеса використовують тільки на окремих закритих маршрутах.
Вони часто стають причиною залізничних аварій.
У березні 2019 року російський КоммерсантЪ повідомив, що компанія Xinyang Amsted Tonghe Wheel Co., яка є спільним підприємством з американською Amsted Rail, китайсько-американської DACC, а також китайськими Zhejiang Zhenghe і CNR, звернулося в Мінтранс РФ з пропозицією виробляти литі колеса для залізних доріг РФ.
У Мінтрансі РФ виданню повідомили, що використання литих коліс на залізничних коліях, де поєднано вантажний і пасажирський рух, небезпечно.