Еко-стоянка для суден: Роттердам запустить мобільну берегову електростанцію на відновлюваних джерелах
Еко-стоянка для суден: Роттердам запустить мобільну берегову електростанцію на відновлюваних джерелах

Еко-стоянка для суден: Роттердам запустить мобільну берегову електростанцію на відновлюваних джерелах

У порту Роттердам запустять мобільну берегову електростанцію на відновлюваних джерелах для забезпечення енергопотреб малотоннажних морських суден.

Експеримент, який триватиме п'ять місяців, муніципалітет міста і адміністрація порту розпочали 13 грудня, передає seanews.

Мобільна електростанція на Parkkade у центрі Роттердама дозволить суднам під час стоянки не використовувати дизель-генератори для вироблення енергії на борту, що значно знизить викиди і рівень шуму, а також постачати електроенергію з берега там, де зручно.

"Мобільна берегова електростанція проста в установці і економічна у використанні для річкових суден і поромів", - відзначають в адміністрації порту Роттердам.

Загальна потреба в електроенергії для суден, за розрахунками DNV GL та Адміністрації порту Роттердам, становить 750-859 ГВт/год, що еквівалентно енергоспоживанню 200 тис.

Протягом п’яти місяців електростанція працюватиме на п'яти різних енергоносіях: водні, акумуляторних батареях, біогазі, скрапленому природному газі і гібридних рішеннях, а також використовуватиме генератор для їх перетворення в енергію.

П’ять компаній обкатають на електростанції власні технології: JP-Energiesystemen випробує генератор водневих паливних елементів з невеликою батареєю, Mobiele Stroom - біотурбину на скрапленому природному газі, вміщену в 20-футовий контейнер, Aggreko Benelux - генератор на СПГ, PON Power - генератор на біодизелі і установку на сонячній батареї, а ENGIE Ventures & Integrated Solutions - гібридну систему з великою акумуляторної установкою і двигун на біопаливі.

Як зазначають у адміністрації порту Роттердам, у ході випробувань будуть оцінені технічні можливості, комерційна ефективність і вплив на екологію.

Також будуть проведені вимірювання викидів і рівня шуму, а також проведений порівняльний аналіз даних.

Вартість першого етапу проекту становить 500 тис.

Основну суму виділив уряд Нідерландів в рамках однієї з екологічних програм.

Другий етап експерименту, в якому будуть задіяні морські судна більшого тоннажу, почнеться у 2020 році.

Його вартість складе 1,5 млн євро.

Джерело матеріала
loader
loader