Що таке LinkedIn: як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця
Що таке LinkedIn: як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця

Що таке LinkedIn: як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця

Для чого потрібен профіль в Linked.

Як ми вже згадували, це соцмережа для встановлення ділових контактів.

Зокрема, Linked.

In можна використовувати для пошуку кондидатів чи роботи.

А профіль у цій соцмережі може стати таким собі резюме.

Отож, перший корисна функція – допомога з розвитком кар’єри.

У Linked.

In можна спілкуватись з рекрутерами та співробітниками компаній.

Також можна порівняти свій профіль із профілями інших учасників (послуга доступна у платній версії Linked.

In Premium) та робити висновки про свою конкурентоспроможність.

Просування бізнесу.

У соцмережі можна додати у друзі потенційних бізнес-партнерів, контактувати з ними, тощо.

Окрім того, тут можна шукати потенційних клієнтів та замовників.

Що таке LinkedIn: як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця - Фото 1

Платна версія Linked.

In Premium.

Ну і ще одна функція, що перегукується із першою, – це пошук працівників.

За допомогою профілів користувачів можна знайти потенційного працівника.

Часто HRи пропонують користувачеві кращі умови праці чи вищу зарплату, переманюючи людину у свою компанію.

Отож, створити профіль у Linked.

In справді важливо, а ще важливіше правильно його заповнити.

Як це зробити?.

Як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця.

Реєстрація у Linked.

In не сильно відрізняється від цього процесу в інших соцмережах.

Однак, під час заповнення фактів про себе треба дориватись кількох принципів.

Профіль в Linked.

In створюють для бізнес-справ, тож треба вказувати реальні ім’я та прізвище, бажано писати латинкою.

Так вас буде легше знайти і це підніме авторитет профілю в очах партнерів.

Професійний заголовок.

Дуже важливий елемент на сторінці – з нього має бути зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся.

Однак, він має бути оптимізований для пошукових систем, тож краще вживати прості і зрозумілі ключові слова.

Обов'язково вкажіть сферу вашої діяльності, щоб бути більш помітним при пошуку.

Не грануйте і контактну інформацію.

Вкажіть свій номер мобільного телефону, електронну пошту тощо.

Це пригодиться, якщо вам захочуть запропонувати вакансію.

Також можна додати посилання на сайти (особистий блог, сайт компанії і так далі).

Загальні відомості.

У цьому блоці потрібно розповісти про свої кар'єрні досягнення, ваші ділові амбіції тощо.

Досвід роботи.

68% учасників використовують Linked.

In для встановлення зв'язків з колишніми бізнес-партнерами.

Тож це показник, що цей пункт теж ігнорувати не варто.

Знову ж таки, як і в резюме, навики потрібно вказувати.

Це допоможе під час пошуку роботи.

Це та ж історія, що із назвою.

Спокусливі чи веселі фото краще публікувати в інших соцмережах, а для Linked.

In підійде фото у діловому стилі.

При цьому вас має бути легко впізнати.

Джерело матеріала
loader
loader