/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fab15d4724f060905391aa135082046b6.png)
Що таке LinkedIn: як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця
Для чого потрібен профіль в Linked.
Як ми вже згадували, це соцмережа для встановлення ділових контактів.
Зокрема, Linked.
In можна використовувати для пошуку кондидатів чи роботи.
А профіль у цій соцмережі може стати таким собі резюме.
Отож, перший корисна функція – допомога з розвитком кар’єри.
У Linked.
In можна спілкуватись з рекрутерами та співробітниками компаній.
Також можна порівняти свій профіль із профілями інших учасників (послуга доступна у платній версії Linked.
In Premium) та робити висновки про свою конкурентоспроможність.
Просування бізнесу.
У соцмережі можна додати у друзі потенційних бізнес-партнерів, контактувати з ними, тощо.
Окрім того, тут можна шукати потенційних клієнтів та замовників.
![]()
Платна версія Linked.
In Premium.
Ну і ще одна функція, що перегукується із першою, – це пошук працівників.
За допомогою профілів користувачів можна знайти потенційного працівника.
Часто HRи пропонують користувачеві кращі умови праці чи вищу зарплату, переманюючи людину у свою компанію.
Отож, створити профіль у Linked.
In справді важливо, а ще важливіше правильно його заповнити.
Як це зробити?.
Як створити профіль, щоб зацікавити роботодавця.
Реєстрація у Linked.
In не сильно відрізняється від цього процесу в інших соцмережах.
Однак, під час заповнення фактів про себе треба дориватись кількох принципів.
Профіль в Linked.
In створюють для бізнес-справ, тож треба вказувати реальні ім’я та прізвище, бажано писати латинкою.
Так вас буде легше знайти і це підніме авторитет профілю в очах партнерів.
Професійний заголовок.
Дуже важливий елемент на сторінці – з нього має бути зрозуміло, хто ви і чим займаєтеся.
Однак, він має бути оптимізований для пошукових систем, тож краще вживати прості і зрозумілі ключові слова.
Обов'язково вкажіть сферу вашої діяльності, щоб бути більш помітним при пошуку.
Не грануйте і контактну інформацію.
Вкажіть свій номер мобільного телефону, електронну пошту тощо.
Це пригодиться, якщо вам захочуть запропонувати вакансію.
Також можна додати посилання на сайти (особистий блог, сайт компанії і так далі).
Загальні відомості.
У цьому блоці потрібно розповісти про свої кар'єрні досягнення, ваші ділові амбіції тощо.
Досвід роботи.
68% учасників використовують Linked.
In для встановлення зв'язків з колишніми бізнес-партнерами.
Тож це показник, що цей пункт теж ігнорувати не варто.
Знову ж таки, як і в резюме, навики потрібно вказувати.
Це допоможе під час пошуку роботи.
Це та ж історія, що із назвою.
Спокусливі чи веселі фото краще публікувати в інших соцмережах, а для Linked.
In підійде фото у діловому стилі.
При цьому вас має бути легко впізнати.

