У сервісі доставки їжі та товарів розповіли, що українці замовляють під час карантину
У сервісі доставки їжі та товарів розповіли, що українці замовляють під час карантину

У сервісі доставки їжі та товарів розповіли, що українці замовляють під час карантину

Кількість користувачів, які вперше зробили замовлення у додатку зросла в 2 рази, а найактивніший користувач Glovo під час карантину зробив 155 замовлень.
Ілюстрація REUTERS
Ілюстрація REUTERS

Проаналізувавши дані платформи з доставки їжі та інших замовлень за період з 16 березня по 29 квітня 2020 року, компанія Glovo поділилася цікавою статистикою замовлень. З початком карантину, кількість здійснених замовлень через додаток Glovo помітно зросла. Кількість користувачів, які вперше зробили замовлення у додатку зросла у 2 рази, а найактивніший користувач Glovo під час карантину зробив 155 замовлень.

Власники гаджетів на iOS і Android розподілилися серед користувачів програми Glovo у співвідношенні 39% проти 69%. Однак користувачі iOS за місяць роблять на одне замовлення більше, ніж користувачі Android. Відповідно, середній чек замовлень у користувачів iOS вище на 5%, передає itc.ua.

Позначився карантин і на зміни в попиті — кількість замовлень в розділі «Супермаркети» зросла на 40%, а в «Аптеки» — на 35%. Середній чек у цих категоріях також зріс — на 25%. В замовленнях українців серед найбільш популярних товарів із супермаркетів — яйця, негазована вода, овочі, яблука і банани, в топі алкогольних напоїв — пиво і вино. З ресторанів найчастіше кур'єри Glovo доставляли бургери, салати, страви азійської кухні. Найбільший чек за час карантину становив 5132 грн, а найменший — всього 2 грн — вартість порційного соєвого соусу.

false

Завдяки розділу «Що завгодно» користувачі програми Glovo можуть замовити будь-яку річ, яка поміститься в фірмовий рюкзак і не перевищить вагу в 9 кг. В текстовому полі користувач може просто вказати потрібний предмет, а кур'єр придбає і доставить його. Найбільш незвичайними замовленнями за період стали доставка 4 л свинячої крові з особливим коментарем «без грудочок і тест на визначення коронавірусної інфекції.

false

Для обмеження контактів між користувачем і кур'єром, сервіс ввів доставку «без підпису» в додатку, і закликав користувачів скористатися безконтактною доставкою. Враховуючи ці заходи, зріс тренд на безготівковий розрахунок, за останніми даними його частка вже становить 55%.

Як повідомляв УНІАН, сервіс доставки їжі Uber Eats від американської компанії з викликом таксі Uber припинить роботу на українському ринку з 3 червня.

Джерело матеріала
loader
loader