Через COVID-19 ціни на пряму рекламу у 2020 році не зростатимуть так, як сподівався ринок - Kwendi Media Audit
Через COVID-19 ціни на пряму рекламу у 2020 році не зростатимуть так, як сподівався ринок - Kwendi Media Audit

Через COVID-19 ціни на пряму рекламу у 2020 році не зростатимуть так, як сподівався ринок - Kwendi Media Audit

Про це свідчать результати опитування Kwendi Media Audit, в якому взяли участь українські рекламні холдинги та медіаагенства Publicis Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma и Media Systems.

У порівнянні з лютневої хвилею опитування, очікування експертів помітно знизилися у всіх категоріях розміщень через вплив карантину на економіку країни.

Інфляція на телебаченні залишається найвищою.

Для зовнішньої реклами деякі респонденти очікують дефляцію - це призвело до падіння консолідованого прогнозу для категорії вдвічі.

Найменша середня медіа-інфляція за підсумками 2020 року, як і раніше, очікується в друкованих виданнях.

Через COVID-19 ціни на пряму рекламу у 2020 році не зростатимуть так, як сподівався ринок - Kwendi Media Audit - Фото 1

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader