Blackout Tuesday: Користувачі соцмереж масово публікують чорні квадрати проти расової дискримінації
Blackout Tuesday: Користувачі соцмереж масово публікують чорні квадрати проти расової дискримінації

Blackout Tuesday: Користувачі соцмереж масово публікують чорні квадрати проти расової дискримінації

Користувачі соцмереж масово публікують чорні квадрати проти расової дискримінації та в знак солідарності з темношкірим американцем Джорджом Флойдом, який помер після жорстокого затримання.

Кампанія з підвищення обізнаності про проблему расової нерівності має назву Blackout Tuesday, під цим хештегом лише в Instagram опубліковано вже понад 21 млн дописів.

Найбільші представники музичної індустрії - Warner Music Group, Universal Music, Sony Music і інші лейбли — підтримали організаторів протестів та вирішили влаштувати Blackout Tuesday - припинити звичайні ділові операції: відмовитися від електронних листів, музичних релізів і будь-яких інших звичайних дій.

Ініціаторами зупинки індустрії 2 червня стали Джаміля Томас і Бріанна Агьеманг. Такі артисти, як група Rolling Stones, Квінсі Джонс і Біллі Айліш погодилися підтримати акцію Blackout Tuesday. Ряд артистів скасували онлайн-виступи або фан-заходи у відповідь.

"Ми не будемо продовжувати вести бізнес як звичайно, не рахуючись з чорними життями. Вівторок, 2 червня, має намір порушити робочий тиждень", — заявили Томас і Агьеманг.

Blackout Tuesday
Blackout Tuesday соцсети
Blackout Tuesday
Blackout Tuesday соцсети
Blackout Tuesday
Blackout Tuesday соцсети
Теги за темою
США
Джерело матеріала
loader
loader