/https%3A%2F%2Fstorage.agravery.com%2Fuploads%2F.thumbs%2F1_pixabay%2Fremote-traffic-397382_1920.jpg)
В Україні працюватимуть 54 комплекси зважування під час руху — Криклій
Про це повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури України.
«Ми маємо захищати наші дороги.
І максимально швидко та ефективно створювати дієві механізми габаритно-вагового контролю.
Від початку своєї роботи в міністерстві я щоразу наголошую на тому, як важливо забезпечити ефективне функціонування Укртрансбезпеки, котра б оперативно виявляла і контролювала факти порушення габаритно-вагового контролю», — розповідає Владислав Криклій, міністр інфраструктури України.
За словами міністра, за статистикою, Україна щорічно витрачає близько 2 млрд грн на те, щоб залатати дороги від ям і розбиттів, спричинених цими порушеннями.
Це неприпустимо.
У першу чергу, необхідно збільшити чисельність інспекторів Укртрансбезпеки та впровадити системи автоматичного контролю порушень.
«Ми над цим працюємо.
Наразі тривають тендерні закупівлі 23 сучасних комплексів автоматичного габаритно-вагового контролю Weigh-in-Motion („Зважування у русі“).
Ще 25 майданчиків планується встановити за рахунок державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху.
У підсумку, до кінця року на дорогах України запрацюють 54 комплекси „Зважування у русі“.
Також буде оновлено 50 пересувних пристроїв для зважування», — заявив урядовець.
Крім цього, уряд передав до профільного комітету Верховної Ради законопроект про зміни до деяких законодавчих актів України щодо здійснення Державною службою України з безпеки на транспорті габаритно-вагового контролю.
Він надасть органам місцевої влади можливість встановлювати автоматичні комплекси ГВК.
Контроль здійснюватиметься без участі інспекторів Укртрансбезпеки, а частина штрафів спрямовуватиметься до місцевих бюджетів.
«До кінця року планується впровадження центру обробки даних Укртрансбезпеки для повної автоматизації процесів, оперативнішої роботи та мінімізації впливу людського фактору.
Наша головна мета — налагодити ефективну роботу Укртрансбезпеки, яка буде укомплектована інспекторами з гідною оплатою праці та технікою», — додав Криклій.
Для прикладу, у Польщі ефективно діє система роботи інспекції дорожнього транспорту, яка є окремим органом, не підпорядкованим Міністерству внутрішніх справ.
«Нам варто запозичити саме польський досвід, коли Укртрансбезпека діятиме в координації з поліцією», — вважає міністр.

