НАЗК провела експертизу законопроектів про гральний бізнес та водний транспорт
НАЗК провела експертизу законопроектів про гральний бізнес та водний транспорт

НАЗК провела експертизу законопроектів про гральний бізнес та водний транспорт

Національне агентство з питань запобігання корупції провело антикорупційну експертизу проектів Закону "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" та "Про внутрішній водний транспорт". 

Про це повідомляє прес-служба НАЗК та зазначає, що результати експертизи надіслані до Верховної Ради України.

У своєму висновку НАЗК зазначає, що законопроект про гральний бізнес має на меті вирішити так питання як організація та проведення азартних ігор та визначення правових, економічних, соціальних та організаційних умов функціонування азартних ігор в Україні, та зменшити корупцію в цій сфері.

Однак, протягом проведення експертизи було виявлено ряд положень, які містять корупціогенні фактори:

  • Невизначеність процедури внесення плати та отримання ліцензії;
  • Дискреція Уповноваженого органу в частині визначення переліку суб’єктів господарювання, які здійснюють сертифікацію;
  • Встановлення обов’язковості сертифікації грального обладнання на відповідність технічним вимогам без чіткого переліку обладнання, що взагалі не є предметом регулювання цього законопроекту;
  • Запровадження нових дозволів без внесення змін до Закону "Про перелік дозвільних документів у сфері господарської діяльності";
  • Підстави для отримання та анулювання ліцензії не узгоджуються із Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності".

Якщо законопроект буде проголосований без змін, це може призвести до створення численних корупційних ризиків та завдати багатомільйонні збитки державі.

Минулого тижня до Верховної ради було направлено вичновки антикорупційного аналізу проекту Закону "Про внутрішній водний транспорт". 

Положення цього законопроекту потребують таких доопрацювань:

  • Уникнення дискреційних повноважень під час надання дозволів на днопоглиблювальні роботи;
  • Визначення вичерпного переліку суб’єктів, які уповноважені встановлювати розміри тарифів на соціально важливі регулярні перевезення пасажирів;
  • Визначення механізмів недопущення ризиків безконтрольного та незаконного використання корисних копалин;
  • Уникнення вживання тотожних понять;
  • Зменшення кількості відсильних норм та створення конкурентної моделі надання послуг державної лоцманської організації.

Нагадаємо, що 24 квітня законопроект "Про внутрішній водний транспорт" підтримало 243 народних депутата.

Теги за темою
Законопроект НАЗК
Джерело матеріала
loader
loader