Про це розказав голова представництва SES Astra AB в Україні та країнах СНД Онно Зонневельд, представляючи результати дослідження Satellite Monitor компанії SES за 2019 рік.
Дослідження проводилося до кодування українських каналів на супутнику.
Супутник є лідером за типами прийому телевізійного сигналу на українському ринку: ним користуються 34% телевізійних домогосподарств (4,5 млн DTH-домогосподарств).
Ця тенденція не змінилася з 2018 року.
Частка користувачів кабельного ТБ за останній рік знизилася з 32% до 29%, а цифрового ефірного ТБ - зросла з 31% до 33% (через відключення аналогового ефірного телебачення).
Частка IPTV-домогосподарств не змінилася з 2018 року та залишається на рівні 4%.
«Супутник продовжує зростати.
Думаю, після кодування буде невеликий спад.
Але супутник не перестануть дивитися, ніхто не забрав свої тарілки з дахів будинків.
Кабель дещо втрачає позиції.
Але цього року ми побачимо зростання ефірного мовлення.
IPTV залишається на рівні 4%, і я не очікую, що щось зміниться у найближчому майбутньому», - зазначив пан Зонневельд.
Загалом, за результатами дослідження за 2019 рік, супутникове телебачення присутнє майже у 40% європейських телевізійних домогосподарств і продовжує зростати.
«На супутник перейшло 20 млн домогосподарств.
Супутник зростає, кабель достатньо стабільний, IPTV зростає, але не так бурхливо, як ми думали», - сказав пан Зонневельд.
Попри те, що ОТТ набирає обертів, воно є лише додатком до лінійного телебачення, вважає представник SES.
«Усі думають та кажуть, що лінійне телебачення помирає.
Але це не так.
Люди не відмовляються від лінійного телебачення», - додає він.
Ринок платного телебачення у Європі стабільний попри різні стрімінгові сервіси.
А от у США ситуація зворотна.
Водночас в Україні, за даними SES, 200 тисяч домогосподарств відмовилися від лінійного телебачення.
«Це багато, люди переходять на ОТТ», - підкреслив пан Зонневельд.