Українці у 2019 році найбільше користувалися супутником — дослідження SES
Українці у 2019 році найбільше користувалися супутником — дослідження SES

Українці у 2019 році найбільше користувалися супутником — дослідження SES

Українці у 2019 році найбільше користувалися супутником — дослідження SES - Фото 1

Про це розказав голова представництва SES Astra AB в Україні та країнах СНД Онно Зонневельд, представляючи результати дослідження Satellite Monitor компанії SES за 2019 рік.

Дослідження проводилося до кодування українських каналів на супутнику.

Супутник є лідером за типами прийому телевізійного сигналу на українському ринку: ним користуються 34% телевізійних домогосподарств (4,5 млн DTH-домогосподарств).

Ця тенденція не змінилася з 2018 року.

Частка користувачів кабельного ТБ за останній рік знизилася з 32% до 29%, а цифрового ефірного ТБ - зросла з 31% до 33% (через відключення аналогового ефірного телебачення).

Частка IPTV-домогосподарств не змінилася з 2018 року та залишається на рівні 4%.

«Супутник продовжує зростати.

Думаю, після кодування буде невеликий спад.

Але супутник не перестануть дивитися, ніхто не забрав свої тарілки з дахів будинків.

Кабель дещо втрачає позиції.

Але цього року ми побачимо зростання ефірного мовлення.

IPTV залишається на рівні 4%, і я не очікую, що щось зміниться у найближчому майбутньому», - зазначив пан Зонневельд.

Українці у 2019 році найбільше користувалися супутником — дослідження SES - Фото 2

Українці у 2019 році найбільше користувалися супутником — дослідження SES - Фото 3

Загалом, за результатами дослідження за 2019 рік, супутникове телебачення присутнє майже у 40% європейських телевізійних домогосподарств і продовжує зростати.

«На супутник перейшло 20 млн домогосподарств.

Супутник зростає, кабель достатньо стабільний, IPTV зростає, але не так бурхливо, як ми думали», - сказав пан Зонневельд.

Попри те, що ОТТ набирає обертів, воно є лише додатком до лінійного телебачення, вважає представник SES.

«Усі думають та кажуть, що лінійне телебачення помирає.

Але це не так.

Люди не відмовляються від лінійного телебачення», - додає він.

Ринок платного телебачення у Європі стабільний попри різні стрімінгові сервіси.

А от у США ситуація зворотна.

Водночас в Україні, за даними SES, 200 тисяч домогосподарств відмовилися від лінійного телебачення.

«Це багато, люди переходять на ОТТ», - підкреслив пан Зонневельд.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader