Відповідно до Авіаційних правил "Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" пасажир відповідає за одержання всіх необхідних для подорожі документів, зокрема віз та дозволів. Про це повідомляє прес-служба Державної авіаційної служби України.
Також пасажир відповідає за виконання вимог законодавства щодо виїзду, в'їзду, транзиту країни відправлення, прибуття та транзиту.
"Авіакомпанія не несе відповідальності за відмову пасажиру у в'їзді в країну (пункти призначення, транзиту) і має право відмовити в перевезенні пасажиру, який не виконав застосованих законів або документи якого не оформлені належним чином", - йдеться в повідомленні відомства.
У разі відмови у в'їзді, пасажир повинен на вимогу авіакомпанії або державних органів сплатити відповідний тариф за перевезення у зворотному напрямку.
Крім того, у відомстві зазначили, що авіакомпанія має право не повертати суми, сплачені пасажиром за досконале повітряне перевезення до місця, де було відмовлено пасажиру у в'їзді, або місця депортації.
У той же час авіакомпанія (агент з продажу) під час оформлення квитків зобов'язані довести до відома пасажирів адміністративні формальності під час подорожі за відповідним маршрутом.
Нагадаємо, 4 липня ввечері в аеропорту Афін затримали 17 громадян України, у тому числі двох дітей 8-ми та 9-ти років.
Як повідомляється, українці прилетіли до Греції двома рейсами: Ryanair і Wizz Air. Далі аеропорту їх не пустили, усім було відмовлено у в'їзді в країну, так як в'їзд в країни Європейського Союзу залишається закритим для українців (крім деяких країн).
Проте одній із затриманих українок дозволили перетнути кордон. Для неї зробили виняток як для студентки.
Пізніше стало відомо, що затриманих українців не депортують з Греції. Українцям були заброньовані квитки на зворотні рейси, які відбулися 7 липня.
Державіаслужба: Авіакомпанії не несуть відповідальності за відмову пасажиру у в'їзді в країну
Відповідно до правил повітряних перевезень пасажир відповідає за одержання для подорожі документів, зокрема дозволів
12:01 09.07.2020
Відповідно до Авіаційних правил "Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу" пасажир відповідає за одержання всіх необхідних для подорожі документів, зокрема віз та дозволів. Про це повідомляє прес-служба Державної авіаційної служби України.
Також пасажир відповідає за виконання вимог законодавства щодо виїзду, в'їзду, транзиту країни відправлення, прибуття та транзиту.
"Авіакомпанія не несе відповідальності за відмову пасажиру у в'їзді в країну (пункти призначення, транзиту) і має право відмовити в перевезенні пасажиру, який не виконав застосованих законів або документи якого не оформлені належним чином", - йдеться в повідомленні відомства.
У разі відмови у в'їзді, пасажир повинен на вимогу авіакомпанії або державних органів сплатити відповідний тариф за перевезення у зворотному напрямку.
Крім того, у відомстві зазначили, що авіакомпанія має право не повертати суми, сплачені пасажиром за досконале повітряне перевезення до місця, де було відмовлено пасажиру у в'їзді, або місця депортації.
У той же час авіакомпанія (агент з продажу) під час оформлення квитків зобов'язані довести до відома пасажирів адміністративні формальності під час подорожі за відповідним маршрутом.
Нагадаємо, 4 липня ввечері в аеропорту Афін затримали 17 громадян України, у тому числі двох дітей 8-ми та 9-ти років.
Як повідомляється, українці прилетіли до Греції двома рейсами: Ryanair і Wizz Air. Далі аеропорту їх не пустили, усім було відмовлено у в'їзді в країну, так як в'їзд в країни Європейського Союзу залишається закритим для українців (крім деяких країн).
Проте одній із затриманих українок дозволили перетнути кордон. Для неї зробили виняток як для студентки.
Пізніше стало відомо, що затриманих українців не депортують з Греції. Українцям були заброньовані квитки на зворотні рейси, які відбулися 7 липня.