Найдорожчими світовими брендами за версією Forbes стали Apple - $241,2 млрд, Google — $207,5 млрд та Microsoft — $162,9 млрд. За рік вартість брендів зросла на 17-30%.У п'ятірку лідерів увійшли Amazon і Facebook. Їхня вартість становить $135,4 млрд і $70,3 млрд відповідно. Однак Facebook за рік показав падіння на 21%, пише Forbes.З 25 позиції на 18 піднявся бренд Visa, Adidas покращив результати з 61 до 51 місця, а Netflix - з 38 до 26. Покращив результати бренд Chanel - перемістився з 79 на 52 місце, а Cartier — з 64 на 56.У цьогорічний рейтинг увійшли Hennessy та Burger King.В цілому сотня найдорожчих брендів за рік подорожчала з $2,33 трлн до $2,54 трлн. Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. В Японії знаходяться головні офіси 6 брендів, Німеччині - 10, Франції - 9, Швейцарії - 5.Засновник компанії Amazon Джефф Безос може стати першим доларовим трильйонером в історії. Сьогодні Безос очолює рейтинг найбагатших, за версією Forbes.