Forbes опублікував рейтинг сотні найдорожчих брендів 2020 року. У топ-5 найдорожчих брендів потрапили Apple, Google, Microsoft, Amazon і Facebook.
За рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з $ 2,33 трлн до $ 2,54 трлн. IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю в рейтингу, зазначає Forbes.
Перші п'ять щаблів рейтингу залишилися незмінними з минулого року. При цьому перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи зростання, а ось Facebook показав негативну динаміку - подешевшав на 21%.
Перша десятка рейтингу Forbes:
- Apple - $ 241,2 млрд (+ 17%);
- Google - $ 207,5 млрд (+ 24%);
- Microsoft - $ 162,9 млрд (+ 30%);
- Amazon - $ 135,4 млрд (+ 40%);
- Facebook - $ 70,3 млрд (-21%);
- Coca-Cola - $ 64,4 млрд (+ 9%);
- Disney - $ 61,3 млрд (+ 18%);
- Samsung - $ 50,4 млрд (-5%);
- Louis Vuitton - $ 47,2 млрд (+ 20%);
- McDonald's - $ 46,1 млрд (+ 5%).
Понад половину компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині -10, Франції -9, Японії - 6, і Швейцарії - 5.
Зазначається, що за рік помітно змінилися позиції декількох брендів: Visa піднялася з 25-го на 18-е місце, Adidas - з 61-го на 51-е місце, а Netflix з 38-го на 26-е місце. Змінилися позиції й кількох люксових брендів: Chanel піднялася з 79-го на 52-е місце, а Cartier - з 64-го на 56-е.
Окрім цього, вперше до рейтингу Forbes потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. Водночас Phillips, Hewlett Packard Enterprise і Kellogg's покинули його.
Видання прогнозує, що через пандемію коронавірусу та економічну кризу, наступного рейтинг топ-100 може сильно змінитися. Компанії, які найпомітніше зросли в 2019 році, як Amazon, Netflix і PayPal, можуть залишитися у виграші і згодом, зважаючи на тренди в області онлайн-торгівлі, стримінгу і обробці платежів.
У травні Forbes уперше за три роки оприлюднив рейтинг найбагатших українців. Очолив його, як і в усі останні роки, олігарх Рінат Ахметов.