На "Укрзалізниці" можуть початися перебої з поставками дизпалива через введення на нього мит
На "Укрзалізниці" можуть початися перебої з поставками дизпалива через введення на нього мит

На "Укрзалізниці" можуть початися перебої з поставками дизпалива через введення на нього мит

АТ" Укрзалізниця " допускає, що в разі введення мит на імпорт дизельного палива, компанія може зіткнутися з дефіцитом палива для забезпечення безперервної роботи залізниці.

Про це повідомив начальник департаменту закупівель залізничного монополіста Сергій Довгаленко, передає "Главком".

"Мене більше турбує не зміна вартості, а саме фізична наявність ресурсу. Я вам можу сказати просто досвід попереднього року (введення спецмита 3,75% на ДП з серпня 2019 р. – прим.), така проблема існувала і дуже серйозно. Нам вдалося з неї вийти просто за рахунок того, що у нас хороші партнерські відносини з нашими постачальниками, і вони нам буквально по чайній ложці, але все-таки давали, щоб ми не зупинялися", - повідомив він.

Проблема зі стабільністю поставок, за словами Довгаленка, може виникнути через те, що після введення мит на внутрішньому ринку утворюється перекіс і ціни всередині країни стануть істотно вище світових. 

"Наша формула корелюється по світовому ринку, а український ринок в таких випадках, коли вводяться якісь акцизи або якісь певні локальні зміни відбуваються, український ринок йде в протилежну тенденцію від світового. І тому виходить, що у нас ціни, навпаки, занадто низькі, і трейдерам просто невигідно ресурс віддавати, тому що їм значно вигідніше віддавати його в роздріб", - пояснив Довлагенко.

Він додав, що раніше "Укрзалізниця" вже доносила до уряду свою стурбованість можливими обмеженнями на ринку дизпалива.

Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП. Це вже друга спроба "Укртатнафти" домогтися введень мит з початку цього року.

Ще в січні 2020 р., "Укртатнафта" зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагала введення на них мит у розмірі 8,46%. Однак Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування і відмовилася вводити мито. 

На "Укрзалізниці" можуть початися перебої з поставками дизпалива через введення на нього мит

 15:49 05.08.2020 

АТ" Укрзалізниця " допускає, що в разі введення мит на імпорт дизельного палива, компанія може зіткнутися з дефіцитом палива для забезпечення безперервної роботи залізниці.

Про це повідомив начальник департаменту закупівель залізничного монополіста Сергій Довгаленко, передає "Главком".

"Мене більше турбує не зміна вартості, а саме фізична наявність ресурсу. Я вам можу сказати просто досвід попереднього року (введення спецмита 3,75% на ДП з серпня 2019 р. – прим.), така проблема існувала і дуже серйозно. Нам вдалося з неї вийти просто за рахунок того, що у нас хороші партнерські відносини з нашими постачальниками, і вони нам буквально по чайній ложці, але все-таки давали, щоб ми не зупинялися", - повідомив він.

Проблема зі стабільністю поставок, за словами Довгаленка, може виникнути через те, що після введення мит на внутрішньому ринку утворюється перекіс і ціни всередині країни стануть істотно вище світових. 

"Наша формула корелюється по світовому ринку, а український ринок в таких випадках, коли вводяться якісь акцизи або якісь певні локальні зміни відбуваються, український ринок йде в протилежну тенденцію від світового. І тому виходить, що у нас ціни, навпаки, занадто низькі, і трейдерам просто невигідно ресурс віддавати, тому що їм значно вигідніше віддавати його в роздріб", - пояснив Довлагенко.

Він додав, що раніше "Укрзалізниця" вже доносила до уряду свою стурбованість можливими обмеженнями на ринку дизпалива.

Нагадаємо, на початку липня "Укртатнафта" звернулася в Міненерго з проханням ввести мита на імпорт ДП. Це вже друга спроба "Укртатнафти" домогтися введень мит з початку цього року.

Ще в січні 2020 р., "Укртатнафта" зверталася до Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства за фактом нібито антиконкурентних дій при поставках в Україну російського дизельного палива і скрапленого газу, і вимагала введення на них мит у розмірі 8,46%. Однак Міжвідомча комісія не знайшла підстав для антисубсидиційного розслідування і відмовилася вводити мито. 

Джерело: 112.ua
Джерело матеріала
loader
loader