NYT вперше отримала більше доходу від цифрових підписок, ніж від газети
NYT вперше отримала більше доходу від цифрових підписок, ніж від газети

NYT вперше отримала більше доходу від цифрових підписок, ніж від газети

NYT вперше отримала більше доходу від цифрових підписок, ніж від газети - Фото 1

Американська газета The New York Times за другий квартал 2020 року отримала більше доходу від цифрових підписок та реклами, ніж від друкованого видання – 185,5 мільйонів доларів проти 175,4.

Про це газета повідомила 5 серпня.

Компанія за три місяці отримала найбільшу кількість підписок – 669 тисяч нових цифрових абонентів.

Загальна кількість підписників – 6,5 мільйонів, з яких 5,7 мільйонів – лише цифрових.

У NYT цю тенденцію пов’язують із пандемією коронавірусної інфекції, президентською кампанією 2020 року та масштабними протестами проти расизму та насильства з боку поліції.

В американській газеті зазначили, що онлайн-користувачі зараз менш активні, ніж це було на початку пандемії, у березні 2020 року.

Окрім цього, у порівнянні з минулим роком впав операційний прибуток – 52,1 мільйони доларів проти 55,6.

Зокрема, за другий квартал 2020 року, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, у NYT дохід від реклами зменшився на 32% в цифровій частині й на 55% у друкованій.

Загальний дохід від реклами впав з 120,8 мільйонів доларів до 67,8.

Виконавчий директор The New York Times Company Марк Томпсон назвав збільшення цифрового доходу «ключовою віхою в трансформації The New York Times».

Зазначимо, що він залишає компанію, на посаді його 8 вересня замінить головна операційна директорка компанії Мередіт Копіт Левін.

Крім того, у червні NYT звільнила 68 працівників, більшість з яких займалися рекламою (включаючи всіх працівників маркетингового агентства Fake Love, яке було закрито).

Як писав ДМ, у квітні 2020 року медіагрупи Financial Times, Guardian і Telegraph скоротили витрати на зарплати для своїх топменеджерів та редакторів, оскільки під час кризи впали продажі реклами та друку.

Медіагрупи також відправили в оплачувану відпустку працівників, які не працюють безпосередньо в редакції.

Крім того, кількість робочих місць скоротили Daily Mail, Los Angeles Times, журнальна група Condé Nast та цифрові ЗМІ, включаючи Buzz.

Натомість Вloomberg, New York Times, Washington Post та Wall Street Journal тоді не оголосили про зниження витрат.

У червні американська газета оголосила, що змінює написання слова Black («чорний», «темношкірий») на тлі руху проти расизму, який охопив США та інші країни.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader