/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F164be59b29fcae338d6f1ce542ab411e.jpg)
Олександр Ткаченко збирається переглянути механізм проведення Мінкультом мистецьких конкурсів
Про це міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко заявив на своїй фейсбук-сторінці.
Він зазначив, що нещодавно дізнався про виділення одного мільйону гривень на фільм і роли про боротьбу Національної гвардії з СOVID-19, а також про виділення грошей на другу серію такого фільму, і не погоджується з таким рішенням колишнього держксекретаря МКІП.
«Окей, це потрібна патріотична ініціатива, що популяризує дії Уряду.
А ось далі з'являється складова непрозорості: прохання зняти 2-гу серію.
На яких підставах? Чому ми маємо виділяти кошти? Чому немає подібного фільму про боротьбу лікарів з тим самим СOVID-19?», – написав він.
Тепер міністр планує переглянути механізм проведення мистецьких конкурсів.
«Творчі конкурси – хороша ініціатива, бо країна потребує більшої кількості якісної патріотичної продукції в інформаційному просторі, особливо в часи кризи.
Однак сьогодні, на жаль, механізми відбору проектів, що подаються на такі конкурси, працюють не ідеально.
Саме тому бачу гостру необхідність перегляду механізму проведення Міністерством мистецьких конкурсів, яким я і планую зайнятися найближчим часом» – зазначив Олександр Ткаченко.
Він виділяє три критерії, яким має відповідати такий конкурс:.
умови проведення конкурсу та обрання переможців повинні бути максимально прозорими;.
автори проектів мають мати релевантний попередній досвід або (у разі молодих і талановитих) – незаплямовану репутацію;.
проєкти, які перемагають у подібних конкурсах, мають бути затребувані громадянами країни, а програма, за якою виділяється фінансування на той чи інший продукт – заздалегідь узгоджена.
Як писав «Детектор медіа», журналісти проєкту «Наші гроші» з посиланням на інформацію у системі Prozorro, опублікували інформацію, що Державне підприємство «Центр захисту інформаційного простору України» Міністерства культури та інформполітики України 4 серпня уклало угоду з ТОВ «Мейнстрім Пікчерз» на виробництво відеоролика про боротьбу із коронавірусом.
Сума угоди – 947 тис.

