/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F4e284dcf7e013d49a62e57613d33bed0.jpg)
Volia. Дивись позитивно
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F36700a491c128287f9fd9eabeccffad4.jpg)
«Час помічати хороше: в нових тарифах, в крутому контенті, у структурних змінах компанії, в зручних сервісах. Volia стає провайдером дружнім до клієнтів і світу, підтримуючи тренд «антихейту», показує, як важливо позитивно сприймати реальність», - Сандра Крауіня, маркетинг директор Volia.
20 серпня Volia заявила про зміни, результатом яких стало оновлення айдентики і бренд-позиціонування. Зміни відбулися всередині компанії, а візуальна мова бренду, айдентика, зовні відобразили трансформацію для аудиторії.
«Volia змінилася, стала легша у взаємодії, приємніша в клієнтському досвіді, цікавіша в своїх сервісах, словом - дружнім провайдером для кожного.
У компанії вже був сильний логотип - метелик, який зараз оновився. Важливо було зберегти спадкоємність, впізнавану форму і кольори. Для цього ми зробили їх більш сучасними», - Роман Гавриш, СЕО маркетинг агентства Aimbulance.
Новий логотип Volia і його образ передають відчуття легкості і простоти. Логомарка лаконічна, з глибоким символізмом і сенсом - діджитальна кнопка (яка передає доступ до контенту) і живий метелик (образ, який символізує легкість) реінкарнувалися в єдиний символ метелика-серця. Оновлена логомарка показує динаміку, інтерактивність, простоту і відкритість світу.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fd9ecf2777e9d42c791636f5906852252.png)
Беручи до уваги високу значимість бренду перед аудиторією, написання Volia було змінено на латинське, і це правильно, адже мова сучасного світу - англійська, а назва все одно легка в прочитанні. Крім того, деякі саббренди і продукти вже давно використовують назву Volia, але тепер транслітерація носить масштабний характер. Також, був змінений шрифт на більш сучасний, але як і раніше читабельний.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F67c3f5785aa7f940a486ef3f0519aaf3.jpg)
«Як дружелюбний провайдер, Volia показує аудиторії, наскільки круто бути дружнім до всього - це нова філософія взаємин, цінностей. Іноді, ми так звикаємо до чогось, що не помічаємо змін. У комунікації Volia показує, що варто помічати більше позитивного навколо себе і тоді зрозумієш, наскільки все стає краще. Подивіться на світ інакше разом з Воля - це основне повідомлення», - Антон Дзюбенко, СЕО компанії Volia.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: УНІАН

