Виборчу кампанію Андрія Пальчевського в Києві може фінансувати Вадим Столар, щоб повернути контроль над будівельним ринком столиці.Про це повідомляють Вести, передає УНН.За даними видання, "спонсорський пакет" Столара Пальчевському оцінюється в кілька мільйонів доларів. За допомогою масованої рекламної кампанії Столар спробує вивести кандидата у другий тур. "Столар оплачує виборчу кампанію, а в разі перемоги протеже - отримає необмежений вплив на КМДА. З невисокими 11% рейтингу він (Пальчевський - ред.), тим не менш, другий в мерських перегонах", - пише видання.За попередніми даними, витрати партії "Перемоги Пальчевського" на агітацію найвищі у порівнянні з іншими кандидатами і політичними силами. З весни 2018 року він активно використовує зовнішню рекламу. У період виборів оренда одного рекламного щита в Києві може досягати 15 тис. грн на місяць в залежності від місця розташування і площі конструкції. Крім того, сторінку Пальчевського активно просувають в інтернеті та фейсбуці. "Записи збирають тисячі "лайків" і схвальних коментарів від сторінок спамерських пошукових роботів. Як правило, схвалення в соцмережі коштує від 15 грн. За всю виборчу кампанію може набігти до $7-10 тис", - оцінюють Вести.Вартість фейсбук-реклами одного тільки рейтингу, в якому Пальчевському пророкували високий результат, на ринку оцінюють більш ніж в $10 тис. Зазначений рейтинг склала компанія "Інтер-Акція". У ньому Пальчевський нібито користується підтримкою 22% виборців, у той час як авторитетні Центр Разумкова, соціологічна група "Рейтинг" і КМІС оцінюють його рейтинг в 9-12%. "Соціологія" на замовлення "теж не безкоштовна", - йдеться в матеріалі.До недавнього часу Вадим Столар вважався "сірим кардиналом" Києва і смотрящим від центру за столичним будівельним ринком. Однак в останні роки його вплив помітно скоротився. "Мабуть, Столар хоче повернути владу над столицею, а для цього немає способу надійнішого, ніж завести в Київраду "свого" мера", - пише видання.Медійну популярність в Україні Пальчевський отримав за рахунок частої появи на телеканалах холдингу Віктора Медведчука в якості телеведучого і експерта. Народився в Києві, закінчив Військовий інститут іноземних мов в Москві, кадровий військовий РФ. Балотувався до Держдуми Росії від Партії любителів пива. На початку 2000-х повернувся до Києва, заснував кілька компаній, у тому числі приватну медклініку "Євролаб". У 2010 році став першим заступником міністра у справах сім'ї, молоді та спорту в уряді Миколи Азарова.