/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fcf3b708e4b067cb0f4bfa3f5cd1ea2f1.jpg)
«Медіа Група Україна» планує запустити щонайменше два нові зарубіжні корпункти
«Медіа Група Україна» планує запустити ще щонайменше два зарубіжні корпункти.
Про це в інтерв'ю «Інтерфакс-Україна» розповів член наглядової ради «Медіа Група Україна» Дмитро Белянський.
«Ми використовуємо кормережу телеканалу "Україна".
У нас є три мобільні корпункти за кордоном: у Європі, США та Росії.
Якщо все піде за планом, відкриємо ще як мінімум два корпункти за кордоном.
Але в Україні не плануємо створювати мережу регіональних телеканалів.
Не бачу тут доданої вартості», - сказав він.
За словами Белянського, медіагрупа насамперед зацікавлена в побудові монобрендової моделі.
«Ми робимо низку проектів усередині каналу "Україна 24", присвячених регіонам.
Але, по суті, ми зацікавлені в певній централізації, в можливості ввібрати в себе інший контент.
Можемо спокійно взяти в ефір "Україна 24" матеріал нашого дніпропетровського 34 каналу, так само, як можемо включити продукцію "Україна 24" в ефір телеканалу "Україна".
Для нас вигідніше побудувати монобренд.
І для країни, чесно кажучи, також», - зазначив він.
На телеканалі «Україна 24» планується запустити низку економічних проектів, також для каналу створять власний сайт.
«Стати лідером ринку інформаційних каналів для нас - проміжна мета.
Нам треба вирости до загальнонаціонального інформаційного каналу.
У нас дуже потужна аналітична служба в МГУ.
Ми ухвалюємо рішення не інтуїтивно, а ґрунтуючись на серйозних дослідженнях.
Тому передусім підемо туди, де зможемо мати успіх», - вважає член наглядової ради «Медіа Групи Україна».
Раніше «Медіа Група Україна» заявила, що конкурс на управління активами УМХ знову потрібно скасувати.

