/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2Fc345e5bfebe53a9848fc6f14c8ff8105.jpg)
Жінки в ізоляції починають пити майже в два рази більше - дослідження
КИЇВ. 1 жовтня. УНН. Під час карантину американці стали більше пити. Зокрема, жінки та молодь. Про це свідчать результати дослідження, проведеного Дослідницьким центром RAND в Санта-Моніці, передає УНН з посиланням на науковий журнал JAMA Network Open.
В цілому, з початку карантину в США різко збільшилися продажі спиртного в магазинах - на 54%, а також онлайн-продажі алкоголю - на 262%.
У зв'язку з цим вчені вирішили проаналізувати дані проекту American Life Panel, в рамках якого вивчалися звички вживання спиртного у приблизно шести тисяч добровольців, отримані в кінці весни 2020 і 2019 років.
За результатами дослідження було встановлено, що під час ізоляції жінки стали пити спиртне частіше на 40%, а молодь - на 19%.
Нагадаємо, що в Україні зростає популярність сидру, незвичайних винних напоїв з блискітками, а також активно розвивається напрямок "крафтового" алкоголю.
При цьому, експерти прогнозують подорожчання алкогольної продукції на вітчизняному ринку вже восени.
Як повідомляв УНН, до ТОП-5 надійних виробників алкоголю в Україні фахівці відносять: "Баядера - Груп" (ТМ "Хлібний дар"), "Глобал Спірітс" (УДК) (ТМ "Хортиця"), "ЛВН Лімітед" (ТМ "Немірофф"), ЛГЗ "Прайм" (ТМ "Прайм", "Житник", "Малинівка") і ТОВ "Атлантіс" (ТМ "Грін Дей").
