Рекламу та спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлзхаус. Він оголосив умови
Рекламу та спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлзхаус. Він оголосив умови

Рекламу та спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлзхаус. Він оголосив умови

Рекламу та спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлзхаус. Він оголосив умови - Фото 1

З 2021 року рекламу та медійне спонсорство на телеканалах групи Star.

Media (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце ТБ») продаватиме новий сейлзхаус на рекламному ринку України – Ocean Media Plus.

Протягом останніх двох років рекламу на каналах Star.

Media продавала компанія Ocean Media, яку очолює Андрій Партика – колишній гендиректор внутрішнього рекламного сейлзхаусу групи Star.

Light Sales.

Сергій Смелянський був директором з продажів Ocean Media.

Спонсорством, продакт-плейсментом та іншими непрямими рекламними проявами займався внутрішній сейлзхаус групи Star.

Light Brand Content.

Light Brand Content і в 2021 році продовжуватиме продавати інтегроване спонсорство на телеканалах Star.

«Ми з командою прийшли до думки, що настав час змін.

Змін, які будуть розвивати рекламний ринок і підуть на благо рекламодавцям.

Саме тому була створена нова компанія Ocean Media Plus.

Тут закладено зрозумілий символізм: до потужностей Океану та експертної команди ми плюсуємо нові можливості для клієнтів, створимо нову якість розміщення прямої реклами і медійного спонсорства, введемо нову швидкість обслуговування, а також додамо нових інструментів та виведемо наші інновації», – коментує гендиректор Ocean Media Plus Сергій Смелянський.

Ocean Media Plus уклали зі Star.

Media договори на 2021-2023 роки щодо розміщення реклами своїх клієнтів в ефірі каналів Star.

Media (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце ТБ»).

Новий сейлзхаус оголосив про початок продажів телевізійної реклами на 2021 рік та повідомив цінові умови.

Починаючи з 2021 року, компанія Ocean Media Plus буде реалізовувати в рамках однієї угоди як пряму рекламу, так і медійне спонсорство.

«Ми зробили такий важливий крок для того, щоб краще відповідати потребам наших клієнтів: забезпечити якісне охоплення їх аудиторії та управління всім розміщенням в одному місці.

Розміщення буде відбуватись по 20 цільових аудиторіях з оптимізованими міксами каналів», – розповів пан Смелянський.

Рекламу та спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлзхаус. Він оголосив умови - Фото 2

Ocean Media Plus закладає рівень медіаінфляції у 2021 році +15% у гривні.

«Обсяг роздрібної торгівлі вже в серпні відновився після локдауну весни 2020-го.

Враховуючи те, що телевізійний ринок після кожної кризи відновлюється швидше за економіку, ми прогнозуємо його ріст у 2021 році більш ніж на 15% у гривні», – пояснив пан Смелянський.

Новий сейлзхаус групи Star.

Media зробив доступнішим розміщення класом Custom: воно буде дорожчим від базової ціни Programmatic лише на +15%.

Сейлзхаус також пропонує знижку -6% тим рекламодавцям, хто підтвердить угоду до 1 грудня 2020 року.

У своїй ціновій політиці Ocean Media Plus спирається на те, що частка телеперегляду групи Star.

Media у вересні склала 38% серед чотирьох найбільших медіагруп, а канал ICTV став каналом №1 у країні (аудиторія «18-54, міста 50 тис.+»).

Рекламу та спонсорство на каналах StarLightMedia продаватиме новий сейлзхаус. Він оголосив умови - Фото 3

У нещодавньому інтерв’ю «Детектору медіа» гендиректор Ocean Media Андрій Партика говорив, що його компанія ще не фіналізувала переговори з телеканалами Star.

Media на 2021 рік, але завершила підготовку й готувалася до виходу в продаж.

Розпадається умовний «Альянс» трьох медіагруп Star.

Media, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group, який з 2013 року протистояв групі «1+1 медіа».

Натомість створюється нова конфігурація 2 х 2: Star.

Media + «1+1 медіа» проти «Медіа Групи Україна» + Inter Media Group.

До 2013 року продажі телереклами мали різні конфігурації, їхня зміна часто супроводжувалася суперечками довкола справедливого розподілу доходів між учасниками коаліції.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader