Новенький потяг закидали камінням: «Не цінуємо те, за що не платимо»
Новенький потяг закидали камінням: «Не цінуємо те, за що не платимо»

Новенький потяг закидали камінням: «Не цінуємо те, за що не платимо»

Директор філії "Пасажирська компанія" АТ УЗ Олександр Перцовський повідомив про інцидент

Новий сучасний потяг приміського сполучення Сміла - Черкаси закидали камінням, побили вікна. Перцовський особисто вражений такими діями:

«Здається, вірним є вираз "не цінуємо те, за що не платимо". Громади по всьому світу контрактують та сплачують за приміський транспорт - там же вони пильнують за його збереженням».

Про приємне та не дуже. Спершу про приємне - нові приміські рейси (щоб не було, як на першому фото ;) ). Не просто без...

Опубликовано Oleksandr Pertsovskyi Вторник, 27 октября 2020 г.

В «Укрзалізниці» вважають, що маршрути потрібно не закривати, а відкривати нові, запускати додаткові потяги, щоб полегшити людям життя, спростити процедуру добирання на роботу в міста, особливо в часи пік. Але без спільних дій, переконані, що це неможливо. Сплачувати за проїзд, зупиняти вандалів, дотискати фінансування з бюджету – це першочергові завдання.

З 23 вересня почав курсування місцевий експрес по маршруту ст. ім.Т. Шевченка – Черкаси і у зворотньому напрямку. Це три вагони і сучасний дизель-потяг ДПКр-3-001. Потяг виготовили українці на Крюківському вагонобудівному заводі.

Новенький потяг закидали камінням: «Не цінуємо те, за що не платимо» - Фото 1

Південно-Західна залізниця працює в напрямку розвантаження пасажиропотоку до столиці, додають ранкові та вечірні рейси.

«Не просто без ресурсів, але починаємо системно розглядати найбільш "перенаселені" приміські маршрути, де люди дістаються міст як "кільки в банці". Так, у столичному регіоні одним за найбільш перевантажених є Тетерівський напрямок (це й Бородянка, Клавдієво, Буча, Ірпінь). Тут же й суттєві автозатори. Я особисто на цей напрямок отримую найбільше скарг щодо перевантаження, й за нашими замірами в пікові часи тут населеність поїздів складає під 140-150%» - зазначив Олександр Перцовський у своєму Facebook.

В «Укзалізниці» сподіваються, що такі дії допоможуть пасажирам зберегти здоров’я в сучасних умовах і стимулюватимуть пересісти з автомобілів та обрати саме «Укрзалізницю».

Раніше портал MY.UA повідомляв, як на пероні вокзалу в Костянтинівці зустрічали народних депутатів

Володимир Омелян вважає, що саме закупівля нових локомотивів - першочергова потреба "Укрзалізниці". Також ремонту потребують транспортні залізничні колії. Детальніше розповідає MY.UA.

Джерело матеріала
loader
loader