/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ff1e9ded59580314ea5975ec9a23f11e2.jpg)
Стало відомо, на що скаржились українці до контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19
Більшість дзвінків – інформаційно-довідкового характеру / Ілюстрація REUTERS
До всеукраїнського контакт-центру Міністерства охорони здоров'я з протидії COVID-19 за два дні роботи надійшло близько 10 тис. дзвінків.
Як передає кореспондент УНІАН, про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ярослав Кучер.
"Станом на сьогодні за два дні роботи контакт-центру ми отримали близько 10 тис дзвінків, більшість з яких – інформаційно-довідкового характеру. Ми фіксуємо певні скарги щодо роботи сімейних лікарів, закладів охорони здоров'я", - сказав він.
Коронавірус в Україні
- Станом на 4 листопада в Україні зафіксували новий антирекорд за кількістю випадків коронавірусу - за добу підтвердили 9 542 заражень. Це вперше, коли в країні за добу зафіксували понад 9 тис. нових випадків COVID-19. Попереднім антирекордом було 8 899 випадків зараження на добу.
- 2 листопада очільник МОЗ Максим Степанов повідомив про початок роботи контакт-центру МОЗ із протидії COVID-19, до якого може зателефонувати кожен громадянин і отримати відповідну інформацію. Номер телефона безкоштовний - 0800-60-20-19, він працює цілодобово.
- ЗМІ озвучили подробиці можливого посилення карантину в Україні, яке може настати з наступного понеділка. Обмеження, зокрема, будуть вводити залежно від ситуації в регіонах.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Леся Лещенко

