/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2Ffd020dc8e8b6b9a24ea04deb79d8f087.jpg)
У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19
У Міністерстві охорони здоров'я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, що надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
"Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)", - розповів він.
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків були оброблені в автоматичному режимі.
"19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли і обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження і оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань-амбулаторного лікування, 6% - безкоштовних і платних тестувань, 5,7% - порядку проходження самоізоляції і 3,6% - підписання декларацій", - додав заступник міністра.
Нагадаємо, 2 листопада в Україні запрацював контакт-центр по протидії коронавирусу. 
Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.
У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19
Найбільша кількість скарг українців стосуються роботи сімейних лікарів
11:24 11.11.2020
У Міністерстві охорони здоров'я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, що надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
"Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)", - розповів він.
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків були оброблені в автоматичному режимі.
"19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли і обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження і оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань-амбулаторного лікування, 6% - безкоштовних і платних тестувань, 5,7% - порядку проходження самоізоляції і 3,6% - підписання декларацій", - додав заступник міністра.
Нагадаємо, 2 листопада в Україні запрацював контакт-центр по протидії коронавирусу. 
Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.
#коронавірус в Україні
#епідемія коронавірусу
#скарги
#МОЗ


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_112.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2F4e8947f9013f5a8309ec41318099c181.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FVMVuikpAU-Db83dZDvAFiyct6pY%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F261379.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F39%2Fd3d44c22bb0c6e9489aa34d45c8d6c14.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2F4iGgb16JfsPefkMrSBf6tgrMJFI%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Fc043e0e18fd9f89df5fb421ab28cf609197011c2.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5c4903dfc20598b4cb7eedba9c32006f.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Ff4aab71d8a097b54984c85f6af41e50e.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F419%2F9b956b32b984a84ab98d5b7447f6a740.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd5b9e10cefbc73267504b182bfd21e6b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F65%2Ff7d7a54df7ac00d6fa8a36f4e2281921.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Feaa4dbbb6330ea16b403e03d335dced2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F457%2F023fc788a878e36e6806bad7f71a2a5a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2Fde0f2939b7b401726e2aa9459590f98f.jpg)