У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19
У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19

У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19

У Міністерстві охорони здоров'я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, що надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
 
"Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)", - розповів він.
 
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
 
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків були оброблені в автоматичному режимі.
 
"19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли і обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження і оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань-амбулаторного лікування, 6% - безкоштовних і платних тестувань, 5,7% - порядку проходження самоізоляції і 3,6% - підписання декларацій", - додав заступник міністра.
 
 
Нагадаємо, 2 листопада в Україні запрацював контакт-центр по протидії коронавирусу. 
 
Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.

У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19

Найбільша кількість скарг українців стосуються роботи сімейних лікарів

 11:24 11.11.2020 
У Міністерстві охорони здоров'я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, що надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
 
"Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)", - розповів він.
 
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
 
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків були оброблені в автоматичному режимі.
 
"19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли і обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження і оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань-амбулаторного лікування, 6% - безкоштовних і платних тестувань, 5,7% - порядку проходження самоізоляції і 3,6% - підписання декларацій", - додав заступник міністра.
 
 
Нагадаємо, 2 листопада в Україні запрацював контакт-центр по протидії коронавирусу. 
 
Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.
#коронавірус в Україні #епідемія коронавірусу #скарги #МОЗ
Джерело: 112.ua
Теги за темою
Коронавірус в Україні Міністерство охорони здоров’я епідемія коронавірусу
Джерело матеріала
loader
loader