/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2Ffd020dc8e8b6b9a24ea04deb79d8f087.jpg)
У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19
У Міністерстві охорони здоров'я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, що надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
"Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)", - розповів він.
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків були оброблені в автоматичному режимі.
"19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли і обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження і оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань-амбулаторного лікування, 6% - безкоштовних і платних тестувань, 5,7% - порядку проходження самоізоляції і 3,6% - підписання декларацій", - додав заступник міністра.
Нагадаємо, 2 листопада в Україні запрацював контакт-центр по протидії коронавирусу. 
Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.
У МОЗ розповіли, на що українці найбільше скаржаться в контакт-центр з протидії Covid-19
Найбільша кількість скарг українців стосуються роботи сімейних лікарів
11:24 11.11.2020
У Міністерстві охорони здоров'я розповіли, що найбільша кількість скарг від українців, що надходять до контакт-центру з протидії Covid-19, стосуються роботи сімейних лікарів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра охорони здоров'я Ярослав Кучер.
"Теми дзвінків, за якими залишали звернення (скарги або питання, які потребують додаткового вирішення) – робота сімейних лікарів (37%), надання послуг медзакладами (25%), робота лабораторій (11%), робота поліклінік, амбулаторій (7%), скарги на неможливість здати ПЛР-тест (4%)", - розповів він.
Кучер зазначив, що найбільше звернень зареєстровано в Київській (22%), Дніпропетровській (9%), Харківській (7%), Черкаській (6%) областях та Києві (9%).
Також за його словами, з початку роботи контакт-центр прийняв близько 27 тис. дзвінків, з них 7,631 тис. дзвінків були оброблені в автоматичному режимі.
"19,188 тис. дзвінків направили на операторів, з них 15,945 тис. дзвінків прийняли і обробили вчасно, 3,243 тис. дзвінків були під час навантаження і оператори їм передзвонили. 50% дзвінків стосуються діагностики, близько 9% питань-амбулаторного лікування, 6% - безкоштовних і платних тестувань, 5,7% - порядку проходження самоізоляції і 3,6% - підписання декларацій", - додав заступник міністра.
Нагадаємо, 2 листопада в Україні запрацював контакт-центр по протидії коронавирусу. 
Кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо Covid-19, може зателефонувати та отримати відповідну інформацію. Номер безкоштовний 0 800 60 20 19.
#коронавірус в Україні
#епідемія коронавірусу
#скарги
#МОЗ


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_112.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F62%2Fe78ad325674413835ec42935219d5639.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FDkWrvdcnduRzkjhpcXJfbXIjI-4%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F096e9210-7831-4622-abe8-ba071ba10105.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F10%2Ff6b192db38194586f381261dfdd848c7.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FZAI9C2bNH89M4PduD_Z36g5YZvs%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F575d04f8-e081-4215-98a5-8cca9fb3a301.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F89a701f18362131825ee3f8951823f6e.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FVcMFQe0kVJsVweadQ3Gx9HB11Ys%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Faa0f4e7f-e75d-4ee7-ae35-483fc37274d1.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F385d7736aecc6758e1ef9db4f97b7698.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F40b950944a1f77c84d24cfd7977cabf4.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Fe50bc2eef72ff57cf1aaac2615612086.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F692e3f7dfafb9c6e0c5217ee311d4932.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F6e31e269b103a88d0ec81b56bb01d251.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fe14f206f9b31443b1899741429ddb2d1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F63%2F2be0901e6f7211c881d5ed6a0ecc9150.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F7195c8faf8524bb6131c159cd95ba2fc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Fa184571d6f652ec0ea6ec93d148d86ab.jpg)