Авіаперевізники готуються до транспортування вакцин проти COVID-19: модернізують літаки та закуповують контейнери
Авіаперевізники готуються до транспортування вакцин проти COVID-19: модернізують літаки та закуповують контейнери

Авіаперевізники готуються до транспортування вакцин проти COVID-19: модернізують літаки та закуповують контейнери

Міжнародні авіаперевізники вже зараз готуються до перевезення вакцин проти коронавірусу від компаній Pfizer та Moderna.

Згідно з нещодавнім опитуванням, лише 15% представників авіаіндустрії заявили про готовність щодо транспортування вакцин від Pfizer, яка вимагає температуру для збереження на рівні близько -70 градусів Цельсія.

Зазвичай, авіакомпанії використовують контейнери з охолоджуючими матеріалами, такими як сухий лід, для транспортування фармацевтичної продукції, але деякі не мають регулятора температури, що робить продукцію більш вразливою в разі непередбачених подій, як, наприклад, затримка рейсів.

Вже зараз авіакомпанії розглядають варіанти, починаючи від великої морозильної камери, яка може коштувати приблизно стільки, як маленький автомобіль, до багаторівневих контейнерів з рідким азотом для доставки вакцин, що вимагають глибокого заморожування.

Потенційний попит на таку висококласну упаковку вакцин допоміг акціям спеціалістів із холодних контейнерів, таких як Cryoport Inc CYRX.

O та німецькій компанії va-Q-tec VQTG.

Вартість їхніх акцій за останній місяць зросла більш ніж удвічі.

Так, "Korean Air" вже спантеличилася підписанням контрактів на доставку морозильних камер з рядом постачальників.

"На даний момент ми знаходимося в процесі підписання контрактів і з іншими виробниками", - сказав представник авіакомпанії.

Тим часом у "Air France" повідомили, що готуються до тестового польоту зі зразком вакцини однієї з вищезгаданих компаній (не уточнивши з якою саме).

Зазначається, що одна з ключових труднощів транспортування вакцин полягає в тому, що літаки можуть перевозити тільки обмежену кількість сухого льоду, оскільки він з часом перетворюється на газ, витісняючи придатний для дихання повітря в салоні.

Імовірно, всі широкофюзеляжні літаки можуть перевозити максимум близько однієї тонни сухого льоду в рефрижераторних і ізольованих контейнерах.

Тим часом, американська компанія Pfizer оголосила про повне завершення випробувального періоду своєї вакцини від COVID-19, яка на 95 % ефективна у боротьбі з легкою та тяжкою формами коронавірусу.

А напередодні фармацевтичний гігант оголосив про запуск у чотирьох штатах тестової програми з впровадження розробленої спільно з німецькою компанією BioNTech вакцини-кандидата від COVID-19.

Джерело матеріала
loader
loader