У 2020 році українці в перші дні Чорної п’ятниці купували на 40% більше
У 2020 році українці в перші дні Чорної п’ятниці купували на 40% більше

У 2020 році українці в перші дні Чорної п’ятниці купували на 40% більше

До топу найбільш популярних категорій товарів ввійшли засоби побутової хімії та особистої гігієни, автохімія й автокосметика, лакофарбова продукція, шпалери та покриття, кабельно-провідникова продукція та побутова техніка. На вподобання споживачів вплинули й погодні умови, зокрема, в понеділок активно купували омивачі скла для авто та універсальні серветки. 

"На початку цього тижня на 50% збільшився попит на автошини та в 1,3 раза - на зимові омивачі для скла. Це сезонні товари, на які ми пропонуємо покупцям найкращі ціни і широкий асортимент. Майже на 40% виросли продажі моторних масел. Добре продаються акційні товари з категорії електроінструментів та засобів захисту. До речі, така група товарів як засоби індивідуального захисту - медичні маски та респіратори - вперше цього року була додана до акційних на Чорну п’ятницю. І ми бачимо, що ці товари користуються попитом у покупців", - розповідає директор напряму "Автогрупа та електроінструменти" компанії "Епіцентр К" Ольга Ющенко. 

Епіцентр реклама 3

Традиційно лідерські позиції на Чорну п’ятницю займає побутова техніка та споживча електроніка. В Центрах техніки "ЦЕ ТЕ" мережі "Епіцентр" асортимент сформований з врахуванням попиту та інтересу споживачів. Тому телевізори, велика та дрібна побутова техніка, ґаджети і цифрова техніка демонструють суттєве зростання. 

У категорії великої побутової техніки покупці надали перевагу новим телевізорам, фронтальним пральним машинам, холодильникам з нижньою морозильною камерою та електричним конвекторам. У дрібній побутовій техніці найбільш популярними стали ручні блендери, кухонні ваги та праски. 

"Через значне розширення моделей, що беруть участь в акції "Чорна п’ятниця", велика побутова техніка показує двократне зростання продаж акційних товарів майже по всіх групах (холодильне обладнання, пральні та посудомийні машини, витяжки) та трикратне зростання - в категорії сушильних машин. В дрібній побутовій техніці зафіксоване майже 10-кратне зростання продаж електричних зубних щіток і роботів-пилососів. В декілька разів виросли продажі кухонних машин та електрогрилів. Бачимо значне підвищення попиту на телевізори з надвеликою діагоналлю - 75 та більше дюймів. Вдвічі збільшилися і продажі акустичних систем - саундбарів", - зазначає керівник напрямку "Побутова техніка" компанії "Епіцентр К" Олександр Величко.

Що стосується цифрової техніки, то початок Чорної п’ятниці стимулював зростання продаж ноутбуків в 3,5 рази та збільшення середньої вартості проданих смартфонів на 15% (завдяки виходу новинок від APPLE та SAMSUNG). 

Зміни у поведінці споживачів виявились у прагненні більше купувати онлайн, тому Епіцентр запропонував своїм покупцям однакові акційні пропозиції у торговельних центрах та онлайн. У понеділок трафік інтернет-магазину epicentrk.ua виріс на третину. Додаткові переваги, які оцінили користувачі інтернет-магазину - відсутність черг та безкоштовний самовивіз з Центрів видачі замовлень. 

Епіцентр реклама 1

Цього року вперше акція "Чорна п’ятниця" діє й на алкоголь, що стимулювало значний попит на цю категорію товарів. 

Як зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі компанії "Епіцентр" Володимир Гончаров, традиційно на Чорну п’ятницю клієнти купують подарунки до Нового року, побутову техніку, про яку давно мріяли та товари для ремонту, купівлю яких відкладали в очікуванні знижок. 

Чорна п’ятниця в мережі ТЦ "Епіцентр" діятиме до 27 листопада. Придбавши товари в цей період на суму від 1500 грн одним чеком в ТЦ або ж на сайті epicentrk, кожен покупець може отримати не лише знижку на акційні товари, а й обрати скретч-карту з  економією - 90% на наступну покупку з товарної категорії, що буде вказана у картці.

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader