/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F3ea09d37-1964-498e-98ba-dab7e9b31bee.jpeg)
ПриватБанк нахабно порушує права клієнтів, розпоряджаються фінансами без відома власників
Власниця кредитної картки від ПриватБанку розповіла про маніпуляції зі своїм рахунком
ПриватБанк без згоди клієнта та підтвердження операції провів списання особистих коштів, оминувши обмеження ліміту, яке встановила на своїй кредитці клієнтка. Про це пише телеграм-канал «Х***й Київ».
Звернувшись до онлайн-консультанта, щоб з’ясувати, що трапилося, жінка отримала відповідь:
«Так, Ви все правильно зрозуміли, пройшло списання по запиту, який отримав банк, запит був без використання інтернет ліміту, підтвердження банк Вам не відправляв, бо на сайті є згода на проведення операцій, якщо сайт змінив умови, прохання уточнити у них причину».
Тож клієнтка отримала підтвердження того, що в банку самі вирішують, як розпоряджатися її грошима.
Жінка навмисне ставить ліміт – 0, щоб не зайти в мінус.
«Прокидаєшся одного дня, а в тебе на рахунку 8 000. Тому що банк ні в **й тебе не ставить. Ти – лише джерело бабла» - розлютувалася клієнтка.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F178ca3ec-d065-4276-ad07-861ddc7aa35f.jpeg)
Справді такі дії не рідкість.
Якщо у вас є кредитні карти від ПриватБанку, юристи радять постійно стежити за своїм кредитним лімітом.
Люди понижують кредитний ліміт до нуля навмисне, а банк надсилає лист зі зверненням, що, нібито, «на жаль, ваш кредитний ліміт не піднятий».
Дуже часто в односторонньому порядку ПриватБанк піднімають кредитний ліміт, що визнано судовими інстанціями незаконними діями. Коли люди неуважні, не слідкують за цим або просто не знають про це – потім у них з’являються додаткові платежі за обслуговування відповідних кредитних коштів, які клієнту не були потрібні.
Подається все завуальовано, з’являється повідомлення про якийсь ліміт і суму коштів. Більшість людей не розуміють, що сталося, оскільки нічого не замовляли і ці фінанси їм не потрібні.
Але людям їх «впарюють».
Приєднуйтесь до нашого каналу Viber! Читайте нас в Telegram!
Адвокат Сергій Гула зазначив, що складається таке враження, наче ПриватБанк живе в паралельній реальності.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F8df35eb1-8a9f-494b-92c4-a679ad219fde.jpeg)
Клієнт не хоче мати справу з кредитними коштами від цього банку, але його не чують. Після подачі заявки на зміну ліміту на 0, банк ігнорує її та самостійно збільшує розмір доступних за кредитним лімітом коштів.
Адвокат рекомендує вимагати встановлення нульового ліміту – йти до банку і говорити з консультантами або самостійно через додаток Приват24.
Рівень зловживання своїм становищ просто вражає. Банк не повідомляє ні умов, ні розміру пені, ні відсотків – абсолютно ніякої інформації.
В цілому в ПриватБанку є багато хороших інструментів, він найбільш поширений. Зручний у користуванні, але деякі його дії є цілком шахрайськими, такими, що не відповідають принципам права. Є багато прикладів, коли ПриватБанк робить дуже не хороші речі, нечесні та взагалі абсурдні, стверджує Гула.
Портал MY.UA повідомляв, що ПриватБанк потрапив у черговий скандал, списуючи гроші користувачів без попередження.
ПриватБанк додав можливість оплати за допомогою чат ботів у мобільному месенджері Viber. Дізнайтеся про нову послугу на порталі MY.UA.
Читайте нас також в Twitter
Слідкуйте за нами в Flipboard

