Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова
Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова

Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова

Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова (ДОПОВНЕНО)
Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова (ДОПОВНЕНО)

Власником lifestyle-порталу bit.ua став Богдан Бунзон, співзасновник та керуючий партнер компанії SMMstudio і колишній партнер міністра цифрової трансформації Михайла Федорова. Про це він 7 грудня 2020 року повідомив у Facebook.

Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова - Фото 3

Фото з фейсбук-сторінки

«Я став частиною неймовірно крутої медіа-команди bit.ua в ролі інвестора. bit.ua – самостійний і незалежний медіабізнес, як з точки зору редакторської політики, так і з точки зору фінансової самодостатності. Моє завдання в проєкті – використовуючи свої знання та інвестиційні можливості, зміцнити і без того круте медіа, яке тепер розширить фокус уваги на tech-теми», – розповів він.

Власником порталу bit.ua став колишній партнер Михайла Федорова - Фото 4

Фото з фейсбук-сторінки

Того ж дня засновниця та керуюча партнерка bit.ua Тетяна Гриньова залишила видання після дев’яти років роботи. «Сьогодні той день, коли я урочисто піду з усіх чатів команди bit.ua, хоча це здавалося неможливим. Опустимо всі сентиментальності (так, продати створений тобою бізнес – як відрізати ногу), але я вірю в те, що коли любов і пристрасть проходить – потрібно розходитися незважаючи на кровні узи», – розповіла вона та додала, що продовжить займатися благодійною платформою Kind Challenge.

З приходом Богдана Бунзона в bit.ua, видання зазнало трансформацій: почало писати про технології та змінило девіз – be in trend = be in tech.

«Ми залишаємося вірними своєму головному принципу – робити корисні матеріали, які вражають і допомагають читачам завжди почуватися in trend‎. А сьогодні бути в тренді означає також розумітися на технологіях – тому що tech is the new black», – повідомило bit.ua.

bit.ua планує створювати відеоконтент та спецформати для соцмереж. Зокрема, з новими tech-темами – #я_і_tech, #tech_світ, #держ_tech – портал запускає пілотні ютуб-проєкти на наукпоп-тематику в нових розважальних форматах. Крім того, bit.ua планує розширити аудиторію за допомогою нових тем і протягом року вийти на міжнародний ринок, запустивши англомовну версію сайту.

Пан Бунзон додав, що редакторська команда bit.ua залишилися працювати у виданні.

ДОПОВНЕНО: Генеральною продюсеркою проєкту стала Наталія Москаленко. Директорка маркетингового агентства Royenko Marketing Agency Ольга Роєнко підтвердила «Детектору медіа», що стала зовнішньою консультанткою проєкту в ролі продюсерки нових форматів. «У мої задачі входить координація розробки / запуску нових мультиплатформних, редакційних та рекламних форматів», – сказала вона та додала, що не може наразі розголошувати умови співпраці й конкретні плани.

Пан Бунзон сказав «Детектору медіа», що посада головного редактора наразі відкрита. Водночас до проєкту приєдналися кілька редакторів. «Хочу уточнити, що я не займаюся операційною діяльністю – bit.ua незалежний та самостійний проєкт, тому не можу детально розказати про функціональні обов’язки команди», – додав він.

«Детектор медіа» очікує коментар від Наталії Москаленко.

Богдан Бунзон – співзасновник та СЕО digital-агентства SMMstudio, яка займається рекламою в соціальних мережах. Компанію в 2013 році заснував Михайло Федоров. У 2019 році агентство співпрацювало з Володимиром Зеленським під час передвиборної кампанії. Як писав «Бабель», під час передвиборної кампанії пан Бунзон очолював digital-напрямок штабу «Слуги народу». 25 листопада 2020 року зареєстрував ТОВ «Біт.юа» (розмір статутного капіталу 100 тисяч).

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader