"Тут могла бути твоя улюблена програма": більшість польських ЗМІ сьогодні вийшли в ефір з чорним екраном чи головною сторінкою
"Тут могла бути твоя улюблена програма": більшість польських ЗМІ сьогодні вийшли в ефір з чорним екраном чи головною сторінкою

"Тут могла бути твоя улюблена програма": більшість польських ЗМІ сьогодні вийшли в ефір з чорним екраном чи головною сторінкою

Більшість польських інтернет-видать сьогодні не публікують жодних текстів, окрім редакційної заяви та відкритого листа до польської влади на чорному тлі під заголовком "Медіа без вибору", "Тут міг бути твій улюблений інтернет-ресурс","Тут могла бути твоя улюблена програма".

"Тут могла бути твоя улюблена програма": більшість польських ЗМІ сьогодні вийшли в ефір з чорним екраном чи головною сторінкою - Фото 1

Листа опублікували, зокрема, видання Gazeta.pl, Onet.pl, Tvn24.pl, Rzeczpospolita, Newsweek, Forbes, Polityka, Interia.pl, RMF, телеканали Canal+, Polsat, Puls, TVN та багато інших.

Польський уряд планує використати кошти від нового податку на Національний фонд охорони здоров’я, Національний фонд охорони пам’яток та нову установу - Фонд підтримки культури та національної спадщини в медіа-просторі.

Проєкт передбачає введення плати за рекламу в Інтернеті та плати за звичайну рекламу.

Так, постачальники послуг, які надають послуги інтернет-реклами на території Польщі, зобов'язані сплатити податок за рекламу в Інтернеті за умов, якщо: доходи постачальника послуг або консолідовані доходи групи суб’єктів, до яких належить постачальник послуг, незалежно від того, де вони були досягнуті, у фінансовому році перевищили еквівалент 750 млн євро; доходи постачальника перевищили еквівалент 5 мільйонів євро у фінансовому році.

Урядовий проект передбачає, що податок на рекламу в Інтернеті становитиме 5%.

Усього акцію протесту підтримали 43 медіа та медіа-групи. Зараз польські медіа виглядають отак:

"Тут могла бути твоя улюблена програма": більшість польських ЗМІ сьогодні вийшли в ефір з чорним екраном чи головною сторінкою - Фото 2

Нагадаємо, польський уряд хоче ввести податок на рекламу в медіа. Глава польського уряду наголосив, що таким чином буде змога оподаткувати такі цифрові гіганти, такі як Google, Facebook та Apple. Ініціатива запровадження цифрового податку активно обговорюється на рівні ЄС. В Євросоюзі оцінюють, що його введення дасть до 5 млрд євро додаткових  прибутків щороку.

Слідкуйте за подіями в Україні та світі разом з Еспресо! Підписуйтесь на Telegram-канал: https://t.me/espresotb

Теги за темою
Польша ЗМІ
Джерело матеріала
loader
loader