Для Чорнобильської зони створили перший у світі логотип, що зникає
Для Чорнобильської зони створили перший у світі логотип, що зникає

Для Чорнобильської зони створили перший у світі логотип, що зникає

Креативне агентство Banda розробило для Чорнобильської зони перший у світі логотип, що зникає. "Роботу над брендом виконувало креативне агентство Banda близько року. І це, на нашу думку, абсолютно глибока та системна праця щодо вивчення Чорнобиля, очікувань, прогнозування майбутнього, комунікація з людьми, як вони зараз сприймають, як вони з часом сприйматимуть і як сприймали в минулому", - зазначив присутній на презентації перший заступник міністра охорони довкілля і природних ресурсів Богдан Боруховський, передає УНІАН.Чорнобильську зону будуть позиціонувати як місце, де потрібно задуматися над впливом людини на планету.Логотип розробили у формі поверхні реактора - восьмигранника."Це відправна точка існування логотипу, як ніби це логотип "Чорнобиля-86". З кожним роком зображення змінюється і поступово зникає. Кінцева точка існування лого - 2064 рік, коли Чорнобильська електростанція буде повністю виведена з експлуатації", - йдеться в повідомленні креативного агентства.Розробники мали знайти сильний візуальний образ, який змусить людей задуматися. "І ми зрозуміли, що стандартний логотип не матиме достатньої сили: статична піктограма не в змозі вмістити в себе таке важливе повідомлення. Так ми й створили перший у світі "зникаючий" логотип", - сказано в повідомленні.Чорнобильський комплекс планують подати до списоку спадщини Організації Об'єднаних Націй з питань освіти, науки та культури. Про це заявив міністр культури Олександр Ткаченко у Facebook.

Джерело матеріала
loader
loader