/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Facb572017fc39a70d286be5ede9c8e09.jpg)
Google збирається захистити своїх користувачів від занадто нав'язливої реклами
Американська корпорація Google анонсувала, що з припиненням підтримки сторонніх cookie-файлів компаніям стане складніше відстежувати поведінку користувачів для таргетованої реклами.
Альтернативних способів відстеження дій користувачів Google вводити не планує. Про це в блозі Google повідомив директор з управління продуктами Девід Темкін.
За його словами, компанія взяла курс на інтернет-серфінг, орієнтований в першу чергу на конфіденційність.
У Google наводять дослідження Pew Research Center, в якому стверджується, що 72% користувачів в Інтернеті відчувають, що майже всі їхні дії відслідковуються, а 81% заявили, що потенційні ризики від збору даних перевищують позитивні моменти.
Відмова від платних розширень
- 24 вересня 2020 року в Google вирішили повністю припинити підтримку платних розширень в офіційному онлайн-магазині Chrome Web Store.
- 29 вересня 2020 року компанія Google посилила правила, які зобов'язують розробників додатків платити 30% комісії за покупки всередині сервісів.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: Олена Коваленко

