/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F95fd082c-381d-42ec-9add-f579178fba22.png)
ПриватБанк розпорядився грошима українки, але жінка не розгубилася: підняла навіть кіберполіцію
ПриватБанк втрапив у черговий скандал. На роботу банку поскаржилася українка, заявивши, що ПриватБанк співпрацює з платіжною системою PORTMONE, і ці компанії – це «два злодії, які працюють разом».
Жінка написала скаргу увечері 21 березня. У зверненні до співробітників ПриватБанку вона описала ситуацію, що сталася.
«ПриватБанк – це злодій», - так розпочала своє звернення схвильована українка. За її словами, без її відома та згоди через платіжну систему PORTMONE було здійснено чотири оплати з її картки ПриватБанку. Жінка говорить, що про послуги, які було оплачено з її рахунку, вона «не має уявлення».
Клієнтка ПриватБанку відразу ж звернулася до оператора, щоб заблокувати картку, однак, як вона наголошує, оператор намагався переконати її в тому, що вона сама замовила відповідні послуги й «не розуміє, що робить».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ff35c9812-94c1-46d3-a67e-09121911c877.jpeg)
Таке ставлення до проблеми змусило жінку звернутися в поліцію. Жінка написала заяву про шахрайство, а потім поспілкувалася ще з лднією операторкою. Її заявку про шахрайство у банку прийняли та порадили звернутися в кіберполіцію. Жінка так і вчинила.
Що сказали у PORTMONE
За словами постраждалої, у PORTMONE її направили до ПриватБанку та порадили написати заяву на повернення коштів. Однак тут українка знову ж таки зіткнулася з проблемою. Як вона описує, її заблокували, позбавивши можливості поспілкуватися з операторами: «Робот мене відсилає в чат писати повідомлення».
Жінка розповіла, що, окрім карти, яку вона заблокувала, вона має ще три в ПриватБанку. Тепер вона не хоче довіряти свої гроші цьому банку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F9138c97c-41ce-4a80-b243-5477951afe5f.jpeg)
Стрічка новин України та світу в нашому Viber!
Як у ПриватБанку прокоментували інцидент
Зранку 22 березня працівники банку відповіли на скаргу жінки. Їй повідомили, що оплата товарів чи послуг в інтернеті можлива лише при введенні даних картки, які відомі лише власнику, або ж якщо карта прив’язана до стороннього сайту.
«Оскарження та проведення платежів здійснюється банком в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою», - написали в ПриватБанку.
Також там додали, що готові відповісти на всі питання клієнтки, а з фахівцем, до якого зверталась жінка, вони проведуть роботу задля покращення якості обслуговування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F77df72c1-9c1e-472a-b592-5f8380858b1c.jpeg)
Останні новини України та світу, новини суспільства в нашому Telegram!
Нагадаємо, раніше портал MY.UA повідомляв, що ПриватБанк вже не вперше попадається на махінаціях. Працівників запідозрили в порушеннях.
Також портал MY.UA писав, що у ПриватБанку розповіли, як економити на комісії.
Не пропустіть наші новини на каналі в Twitter та читайте нас у Flipboard

