/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F291de0633eeb2627eaed1c3d8482dee5.jpg)
"Вона надихає": Puma запустили кампанію для жінок, які рухають світ вперед
Спортивний бренд Puma анонсував кампанію зі співачкою Дуа Ліпою. Разом вони презентують проєкт “Вона надихає”: під керівництвом суперзірки Puma створюватиме контент, що має надихати жінок по всьому світу, — від інтерв’ю до подкастів.
Героїнями проєкту стануть жінки — серед них моделі Кара Делевінь та Вінні Харлоу. Вони розкажуть про свій шлях становлення, мотивацію та виклики, які їм довелося долати в особистому житті та кар’єрі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F9bda79a732e1472824ac0ee3e2e55b22.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fc880a17c627ba50a5249f91006504134.jpg)
"Обмін історіями успіху є важливою частиною зміни понять, особливо в сфері розваг та спорту, які, як правило, висвітлюють досягнення чоловіків, — коментує Дуа Ліпа. — Я вдячна Puma за те, що маю шанс розповісти свою історію та надихнути дівчат по всьому світу. Давайте покажемо разом, на що ми здатні!"
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F100141f768c954cc0e1fc5ee920b2cc5.jpg)
Головна місія кампанії — створити спільноту, в якій жінки обмінюватимуться історіями успіху, надихатимуть одна одну та відзначатимуть досягнення жінок по всьому світу. Це один з важливих кроків на шляху до гендерної рівності.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fc7a797bd6877be467c3c3ff1785f63e0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fc765ded271cbae122e383c7e64bd57a3.jpg)
В Україні кампанію "Вона надихає" підтримають локальні амбасадорки бренду: співачка Аліна Паш, легкоатлетка Христина Стуй та срібна призерка чемпіонату світу зі стрибків у висоту Ярослава Магучіх.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Ffcc5d727e59430f1e38e181e09153e67.jpg)
Аліна Паш вже поділилася своїм баченням womenhood: “Мене надихають різні жінки: найближчі, найрідніші поруч; прохожі із рудим волоссям у красивих синіх пальто; сидячі в роздумах після роботи в метро чи у крутих асанах на йозі; талановиті на головних сторінках Apple Music чи Spotify... У мене велика родина, в якій дуже багато жінок: тіток, сестер, племінниць. Всі вони для мене такі особливі! Я справді кожну із них розглядаю як щось унікальне у цьому Всесвіті”.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F2a6c54f005b8f56eef231cf2729b0712.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F751db4e08720735a20e0e34cd2e105e3.jpg)
В рамках кампанії на вулицях Києва вже з’явились плакати із зображенням дівчат та хештегом #вонанадихає.
Cмотрите также:
В умовах карантину Андрій Бєдняков подорожує часом. Доказ — в кампейні Puma!
Дивіться, як Іван Дорн стрибає на дивані посеред Пішохідного мосту в кампанії Puma.

