«Велике будівництво»: перший концесійний автобан в Україні буде збудований за найвищою 1а категорією
«Велике будівництво»: перший концесійний автобан в Україні буде збудований за найвищою 1а категорією

«Велике будівництво»: перший концесійний автобан в Україні буде збудований за найвищою 1а категорією

«Велике будівництво»: перший концесійний автобан в Україні буде збудований за найвищою 1а категорією - Фото 1

В Україні з’явиться перший автобан за маршрутом Краковець – Броди – Рівне, який стане швидкісними воротами на Захід. Укравтодор підписав меморандум про розробку проєкту і вже найближчим часом в рамках програми «Велике будівництво» готується оголосити конкурс на відбір інвестора.

Автобан буде дорогою найвищою 1а категорії – з не менш як чотирма смугами руху, без перешкод у вигляді наземних пішохідних переходів, світлофорів, перехресть тощо, повідомляє видання «Про Львів» з посиланням на інформацію Служби автомобільних доріг у Львівській області.   

За рахунок цього швидкість пересування стане набагато вищою. Дорога стане частиною міжнародного транспортного коридору Берлін – Вроцлав – Львів – Київ.

«Новозбудована платна автомобільна дорога неабияк пожвавить економіку регіону та України загалом. Це буде високошвидкісний транспортний коридор європейської якості», - розповів керівник Львівського облавтодору Олег Береза.

«Велике будівництво»: перший концесійний автобан в Україні буде збудований за найвищою 1а категорією - Фото 2

Автобан буде сполучатися з північним обходом Львова, який також планують будувати як дорогу категорії 1а у співробітництві з ЄБРР та Європейським інвестиційним банком.

Близько половини коштів на будівництво автобану планують залучити через концесійні проєкти. Також Укравтодор розвиватиме програму державно-приватного партнерства в інших проєктах. За сприяння Світового банку вже розроблено модель залучення приватних інвестицій для ділянок на маршрутах Харків — Дніпро — Запоріжжя, Бориспіль — Полтава, Херсон — Миколаїв, Київ — Житомир — Рівне, Ягодин — Ковель — Луцьк і Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв.

Згідно з меморандумом, компанія «Автомагістраль-Південь» власним коштом розробить техніко-економічне обґрунтування реалізації проєкту. Після того, за словами голови Укравтодору Олександра Кубракова, буде оголошений «відкритий конкурс з відбору приватного інвестора для будівництва маршруту. Це має бути сучасна дорога європейського рівня, яка сполучатиме столицю України з найбільшими містами Європи».

Нагадаємо, раніше координатор програми «Велике будівництво», заступник голови Офісу президента Кирило Тимошенко заявив, що в рамках президентської інфраструктурної програми до 2023 року буде відновлена вся мережа доріг державного значення (понад 20 тисяч км).

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: Іван Бойко

Джерело матеріала
loader
loader