/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fb048f990-871f-4261-882a-e89182fd628d.jpeg)
Клієнт "ПриватБанку" втратив 900 грн через "прихований платіж": "Будьте обережні"
«ПриватБанк» отримав черговий негативний відгук про роботу через звинувачення в наявності «прихованих» платежів.
На сайті «Мінфін» клієнт «ПриватБанку» розповів свою невдалу історію співпраці з фінансовою установою.
За словами чоловіка, він проводив платіж в додатку «Приват24» за реквізитами. У віконечку з’явилося повідомлення, що комісія при даній операції складе 3 грн.
Однак чоловік вирішив скористатися карткою «Універсальна» і провести оплату товару за рахунок кредитного ліміту.
В результаті з картки клієнта списали комісію 3 грн, яка була вказана, та ще додатково 3% від суми, що склало не багато, не мало – 900 грн.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F12c6a34b-0212-45be-b2f6-e47a8f3c04aa.jpeg)
Це чоловіка і обурило. Він стверджує, що про комісію 3% від суми оплати ніде не було вказано, тому це «прихований платіж».
Він зателефонував на гарячу лінію банку за номером 3700, щоб уточнити інформацію. Чоловік також скинув скріншот платіжки, де вказано, що комісія за послуги банку складає 3 грн і все.
Менеджер уважно вислухав клієнта та пообіцяв розібратися протягом 24 годин. За цей час з клієнтом дійсно зв’язалися і повідомили, що при використанні кредитних коштів береться комісія 3%.
Чоловік зрозумів, що нічого не доведе і порадив іншим клієнтам «ПриватБанку» бути уважними та вчитися на гіркому досвіді інших людей.
Слідкуйте за нами, де Вам зручно: наш Telegram та Viber!
Відповідь банку
Представники «ПриватБанку» повідомили, що, можливо, клієнт був неуважний та не прочитав, що береться відсоток від використаних коштів кредитного ліміту.
Інформація про комісію за рахунок кредитних коштів відображається одразу на етапі вибору картки для оплати або окремо в кошику платежів з посиланням на сайт банку з тарифами.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fa47e0e5a-56e3-4aa0-80c2-81abfa490d67.jpeg)
Реакція в мережі
В мережі ж обурення чоловіка розділили не всі. Зазначили, що він просто «полінувався» прочитати тариф своєї кредитки і навіть не задумався, що він користується для оплати не власними коштами, а коштами банку.
Клієнту написали, що він не зателефонував відразу на гарячу лінію, щоб дізнатися інформацію про те, як проходить платіж, а просто натиснув і все. А потім, коли з’ясувалося, що не можна просто так користуватися кредитними грошима, почав щось вимагати.
Та сам клієнт не погодився. Він впевнений, що в квитанції платежу повинно чітко бути вказано скільки і за що людина оплачує. Якщо такої інформації немає, але кошти списали – це прихований платіж.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F2458d9e3-4c85-4cd5-983f-8a76a3466c46.jpeg)
Інші користувачі повідомили, що також «ловилися» на відсотках за користування кредитними коштами. Тож поспішили закрити борг та більше не користуватися кредитним лімітом.
Раніше сайт новин MY.UA писав, що у "ПриватБанку" запустили нову послугу - переказ грошей за номером телефону.
Юлію Тимошенко обізвали "бабусею корупції". Всі новини фінансів читайте на порталі MY.UA.
Приєднуйтесь до нас в Twitter
Слідкуйте за нами в Flipboard

