Єврокомісія вимагає від TikTok усунути порушення прав споживачів
Єврокомісія вимагає від TikTok усунути порушення прав споживачів

Єврокомісія вимагає від TikTok усунути порушення прав споживачів

Європейська комісія дала китайській соціальній мережі TikTok місяць для відповіді на запит, у якому зазначається про порушення прав споживачів сервісу.

Як пише Assosiated Press, комісія у взаємодії з мережею національних мереж захисту споживачів країн ЄС розпочала 28 травня формальний діалог з мережею TikTok для огляду її комерційних практик та мережевої політики.

Так, сервіс має місяць для відповіді на запит Єврокомісії та для контакту з нею. Якщо в результаті такого діалогу недоліки не будуть виправлені, організації із захисту споживачів можуть вжити правові заходи з правового примусу адміністрації TikTok слідувати правилам ЄС.

"Явища, що пов’язані з пандемією, надалі прискорили процеси цифрового розвитку. Це принесло з собою нові можливості, але також – нові ризики, особливо для найбільш вразливих споживачів. В Європейському Союзі заборонено використовувати приховану рекламу у банерах та відео, що призначені для дітей та підлітків. Діалог, який ми започаткували сьогодні, має допомогти TikTok у виконанні правил ЄС із захисту споживачів", — зазначив єврокомісар з питань юстиції Дід’є Рейндерс.

На початку року Європейська організація із захисту споживачів (BEUC) повідомила про порушення прав споживачів, що допускаються TikTok. Серед них були: прихований маркетинг, агресивні рекламні технології, що застосовувалися до дітей, та певні положення у контрактних правилах TikTok та у її мережевій політиці, які можуть бути розцінені як шкідливі або незрозумілі для споживачів.

У випадку невідповідності торговельних практик правилам ЄС або за ознаками картельної змови для монополізації ринку, що порушують права споживачів та обмежують їх вибір, Єврокомісія може застосовувати проти порушників правові процедури.

Джерело матеріала
loader
loader