/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F94e9403e0986bde25f09019262bc51c7.jpg)
Єврокомісія вимагає від TikTok усунути порушення прав споживачів
Європейська комісія дала китайській соціальній мережі TikTok місяць для відповіді на запит, у якому зазначається про порушення прав споживачів сервісу.
Як пише Assosiated Press, комісія у взаємодії з мережею національних мереж захисту споживачів країн ЄС розпочала 28 травня формальний діалог з мережею TikTok для огляду її комерційних практик та мережевої політики.
Так, сервіс має місяць для відповіді на запит Єврокомісії та для контакту з нею. Якщо в результаті такого діалогу недоліки не будуть виправлені, організації із захисту споживачів можуть вжити правові заходи з правового примусу адміністрації TikTok слідувати правилам ЄС.
"Явища, що пов’язані з пандемією, надалі прискорили процеси цифрового розвитку. Це принесло з собою нові можливості, але також – нові ризики, особливо для найбільш вразливих споживачів. В Європейському Союзі заборонено використовувати приховану рекламу у банерах та відео, що призначені для дітей та підлітків. Діалог, який ми започаткували сьогодні, має допомогти TikTok у виконанні правил ЄС із захисту споживачів", — зазначив єврокомісар з питань юстиції Дід’є Рейндерс.
На початку року Європейська організація із захисту споживачів (BEUC) повідомила про порушення прав споживачів, що допускаються TikTok. Серед них були: прихований маркетинг, агресивні рекламні технології, що застосовувалися до дітей, та певні положення у контрактних правилах TikTok та у її мережевій політиці, які можуть бути розцінені як шкідливі або незрозумілі для споживачів.
У випадку невідповідності торговельних практик правилам ЄС або за ознаками картельної змови для монополізації ринку, що порушують права споживачів та обмежують їх вибір, Єврокомісія може застосовувати проти порушників правові процедури.

