«‎Чисте небо» об’єднує зусилля у боротьбі з піратством з Бюро інтерактивної реклами
«‎Чисте небо» об’єднує зусилля у боротьбі з піратством з Бюро інтерактивної реклами

«‎Чисте небо» об’єднує зусилля у боротьбі з піратством з Бюро інтерактивної реклами

У липні антипіратська Ініціатива «‎Чисте небо» та національне представництво міжнародної асоціації IAB (Interactive Advertising Bureau або Бюро інтерактивної реклами) підписали Меморандум про партнерство. Про це повідомляє пресслужба ініціативи.

Дві спілки планують регулярно проводити моніторинг та давати учасникам актуальну інформацію про ресурси, до яких мають претензії правовласники. Якщо реклама все ж таки розміщена — не допустити негативні наслідки для репутації брендів, які з’явились на нелегальних ресурсах не зумисне.

Організації сподіваються, що результатом  спільної роботи стане зниження об’єму реклами на піратських ресурсах — зменшення їхніх фінансових надходжень (слідування принципу follow the money). І ще один напрямок спільної роботи — удосконалення чинного законодавства. Метою об’єднань є зміни в законі «Про рекламу‎», які дозволять обмежити фінансування онлайн-піратства — аж до заборони реклами на нелегальних ресурсах.



 «У співпраці з IAB Ukraine нам вдалося розпочати конструктивний діалог з рекламним ринком, і він виявився дуже потрібним індустрії. Тепер у повноцінному партнерстві з асоціацією ми матимемо більше точок впливу ‎та можливостей для змін. Ми серйозно налаштовані зробити все можливе, аби індустрія звільнилась від піратства. І тут є два ключові напрямки: перший — це підвищення обізнаності серед гравців ринку про методи захисту від взаємодії з піратами, а другий — впровадження механізмів для зменшення потоків фінансування порушників, враховуючи, що основна сфера їхніх прибутків — це саме доходи від реклами», - каже В’ячеслав Мієнко, керівник Ініціативи «‎Чисте небо».

«‎Чисте небо» та IAB Ukraine вже зробили кілька спільних проєктів для рекламної галузі. Зокрема, це низка гайдів, що містять опис ринкової системи взаємодії між рекламодавцями та правовласниками, процесів моніторингу та формування переліку нелегальних сайтів, технічні рекомендації щодо уникнення реклами на таких сайтах тощо.

«‎Завдяки спільній роботі над гайдами нашим командам вдалося прояснити більшість питань та налагодити систему «профілактики». Безперечно, залишається ще низка технічних моментів та питання співпраці з міжнародним blacklist, проте я впевнена, що крок за кроком зусиллями гравців індустрії ми зможемо усі ці задачі вирішити», - переконана Анастасія Байдаченко, СЕО IAB Ukraine

Ще один корисний для рекламодавців проєкт, в контексті якого об'єднання матимуть змогу закріпити партнерство — міжнародний blacklist WIPO Alert Database, який адмініструється Всесвітньою організацію інтелектуальної власності (ВОІВ).

Нагадаємо, у червні Всесвітня організація інтелектуальної власності (ВОІВ) додала перші нелегальні сайти, подані Україною, в міжнародну базу даних WIPO Alert Database. Серед них: rezka.ag, ex-fs.net, seasonvar.ru, kinogo.zone.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader