Давидюк: завдяки успішному кейсу по брендингу Пархомівки, ми хочемо дати поштовх для розвитку регіону
Давидюк: завдяки успішному кейсу по брендингу Пархомівки, ми хочемо дати поштовх для розвитку регіону

Давидюк: завдяки успішному кейсу по брендингу Пархомівки, ми хочемо дати поштовх для розвитку регіону

Пархомівський художній музей ім. Луньова отримав нову айдентику, комунікаційну стратегію та лінійку брендової продукції.

Керівник ініціативної групи, яка працювала з музеєм, політолог Микола Давидюк розповів про мету проекту.

– Ми хочемо довести, що мистецтву під силу змінити життя цілого регіону. Популяризація музею вдихне нове життя в село. Це унікальне місце, якщо забезпечити сюди постійний туристичний потік, то всі побачать, як Пархомівка почне змінюватися. Це і нові робочі місця, відновлення інфраструктури та додаткова мотивація для молоді не виїжджати звідси, – зазначав він.

Також для музею створено україно- і англо- мовні аудіогіди, які розраховані на популяризацію музею у тому числі для іноземців.

Читайте
Завдяки Великому будівництву Хортиця стане повністю інклюзивним туристичним об’єктом

Голосами музею стануть популярна виконавиця Аліна Паш та відомий письменник Сергій Жадан.

В рамках промокампанії музею популярні блогери отримали від організаторів копії найвідоміших картин з експозиції музею, які вже активно розміщують в соціальних мережах та розповідають своїй аудиторії, де можна подивитись оригінали творів.

На сам кінець керівник проекту додав, що на прикладі Пархомівки, вони з командою хочуть показати показати рольову модель розвитку для населених пунктів.

– У Пархомівці символом розвитку та успіху, останніх 200 років був цукровий завод. Так було завжди. В кращі дні його найбільша вартість складала $2 млн. У гірші дні, схожих розмірів, як в Пархомівському музеї український Малевич на Christie’s чи Sotheby’s продавався за $18 млн. В кращі  – $40 млн. Схожа історія і з Кандинським. Але їх там два.  Арифметика проста. А ще чотири артефакти Пікассо, – завершив він.

Давидюк додає, одним словом – символ щастя і процвітання цукровий завод починає програвати чотири картинам з музею, створеного школярами та їхнім вчителем. Віртуальні активи обігнали улюблені нами аграрні та промислові, і нові моделі успіху залежать точно від перших. Звісно, відмовлятись від інших двох не варто. Просто потрібно змінювати підходи.

Фото: Микола Давидюк

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader