Про це йдеться у повідомленні компанії. Ця цифра зважена щодо розмірів і динаміки бюджетів, і сезонної активності учасників POOL ІМА.
«У агресивної боротьбі за рекламодавців селлери надавали значне бонусування першого півріччя, компенсацію за втрати в охопленні та додаткові мотивації за використання спонсорського інвентарю. Ми прогнозуємо, що дані дії приведуть до нерівномірного динаміці вартості по півріччях - дефляції в першій половині року і інфляції в другій», - вважають експерти компанії.
Нагадаємо, середня ринкова інфляція, згідно липневого прогнозу обсягів ТВ розміщення від експертів Всеукраїнської рекламної коаліції, вища і становить 3-4%.
Серед твендів діджіталу Інститут медіа аудиту відзначає зростання частки в медіміксі/ бюджетів, пріоритизація відео форматів, сезонні коливання трафіку, збільшення контролю Brand Safety і відповідне обмежень по рекламному інвентарю призведе. Згідно прогнозів компанії різні категорії очікує така інфляція:
• Відео в YouTube - інфляція 12-15%
• Відео в FB / Instagram - інфляція 6-8%
• Display в глобальних інструментах (GDN, DoubleClick) - дефляція 7-9%
• Social (PPC campaigns) - інфляція 1-3%
• У локальних селлером за всіма видами проявів розміщення вартість залишилася на рівні 2020 року